Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til overnatning i København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der mon en "Københavneramino" - eller anden med en god ide til følgende:

Jeg får i de 2 kommende weekender brug for overnatning i Kbh. Dog en lidt speciel en af slagsen. Det skal nemlig være muligt at benytte sig af det pågældende værelse/lejlighed fra engang midt på natten/tidlig morgen (søndag) og så kunne opholde sig der til engang midt på eftermiddagen søndag. Altså et noget forskudt døgn.

Jeg ved godt jeg kan begynde at ringe rundt til div. hoteller - men hvis nu lige der var en venlig sjæl her på amino, som havde erfaring med noget i den stil, eller på anden måde kunne give et hint.

På forhånd tak

Birger

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:53

I værste tilfælde kommer du nok til at skulle betale for 2 dage, da de fleste hoteller ikke regner døgn på den måde. Jeg er dog sikker på du godt kan lave en aftale med et hotel hvis du ringer og snakker med dem.

Mit råd er du blot finder det hotel du gerne vil bo på, og så kontakter dem og laver en aftale.

Alternativt findes der masser af rigtig lækre bed and breakfast steder i kbh. Et eksempel kunne være urban bed and breakfast

Det er et super lækkert sted, og de er helt sikkert til at lave en aftale med.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:24

Jeg tror ikke det bliver noget problem for dig at finde et hotel hvor du kan få "late check out" med i prisen, da januar ikke ligefrem er den travleste måned.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:03

Takker for link.

- Nej du har nok ret i, at januar ikke er den mest travle måned i hotelbranchen

Birger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)