Det var det svar jeg ledte efter, hvad med A-serien hvis jeg går på kompromis med størrelsen, eller skal der også der monteres ekstra kort?
Jeg ved godt Lenovo er dyrt, men det skal bare virke. Den skal kun bruges til internet, mail og et par knap så tunge programmer. Men den skal være støjsvag og frem for alt stabil.
Det er muligt at tilkøbe et add-on grafikkort til Small Form Factor computerne. Det er et low profile PCI-X x16 grafikkort.
Med sådan et add-on grafikkort monteret, får du muligheden for 2 tilsluttede skærme.
Har du planer om at placere computeren på bordet eller under bordet?
Til placering under bordet, findes flere modeller kabinetter. Den bedst egnede model kabinet til placering under bordet er en Tower model.
Dette skyldes, at CD/DVD drev ligger vandret i kabinettet. Herved undgår du støj fra cd/DVD mediet.
Et Small Form Factor kabinet er så lille, at producenterne er nødt til at vende CD/DVD drevet om, så det er opret stående.
Hvis det er vigtigt for dig med de to skærme, og du samtidig vil kunne bruge CD/DVD drevet i computeren, vil jeg faktisk anbefale en A58 eller M58 i Tower udgaven.
Det er et lidt større kabinet end Small Form Factor udgaven, men det står mere stabilt, har bedre og mere støjsvag luft gennemstrømning.
Hvis stabilitet og hurtig hardware service er vigtig for dig, vil jeg anbefale dig at overveje at købe en Lenovo ThinkCentre computer med 3 års hardware service.
Håber du kan bruge det.