Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer haves - samarbejdspartnere søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung mand på 34 år der sidder i et godt job inden for salg i en stor international virksomhed. Tidligere har jeg prøvet at være selvstændig med nethandel i DK & Sverige - efter projektet tog fart blev jeg bedt om at vælge mellem mit fast job eller min egen virksomhed - jeg valgte det faste job.

På ingen måde har jeg fortrudt mit valg, men går nu rundt med flere gode ideer som jeg søger partnere til. Det drejer sig om projekter på nettet - salg af ydelser, så personer der har erfaringer opbygning af hjemmeside, salg og generelt det at få tingene til at ske søges. Til det ene projekt skal jeg bla. bruge en advokat.

Alle ideerne er helt unikke og kræver en forholdsvis lille investering, men adgang til stort netværk/markedsføring vil være en stor hjælp. Der vil være et indtjeningspotentiale i millonklassen.

Jeg har selv adgang til kapital og kontorfaciliteter.

Som person er jeg typen der hele tiden får nye ideer og har et job hvor jeg drage stor nytte af det - er ikke typen som følger dem helt til dørs, så det er sådanne typer jeg søger.

Giv lyd fra dig hvis du synes ovenstående lyder spændende

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:28

Du må meget gerne kontakte mig med yderligere informationer, som du nok kan regne ud er mine evner hovedsageligt indenfor web.

Jeg har dog også en ny bachelor i Innovation og Entreprenørskab - og derigennem teoretisk viden om projekt ledelse, jura, økonomi osv.

Har yderligere af egen interesse taget kurser i patent og varemærker.

Håber at høre fra dig.

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28

hej kontakt mig aemtie@yahoo.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)