Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man frem til ejer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg aner ikke om dette spørgsmål er i den rigtige kategori men jeg prøver, jeg er ved at starte en pølsevogn op til konen, og derfor har vi været ude og lede efter en god plads til vognen, den har vi nu fundet, vi har derefter snakket med teknisk forvaltning, og de siger de ikke har nogen problemer med en placering der, men at vi skal snakke med ejeren af centret, problemet er at jeg ikke aner hvem der ejer centret, er der nogen steder man kan finde ud af det...

Mvh

Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en information i centeret?

Har du spurgt en af butikkerne hvem der ejer centeret?

Det vil være de oplagte steder, medmindre du begynder at slå adressen op i CVR.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, der er ingen information, i cvr kan jeg kun se butikkerne der ligger i centret ikke ejeren, og de butikker i centret jeg har snakket med ved ingenting der har kun været alm. ansatte på arbejde...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg vil foreslå, at du igen retter henvendelse til Teknisk Forvaltning med problemet, idet de må kunne give dig information om, hvem der i givet fald står som administrator for centeret, og har kontakten til kommunen.

Det er formentlig et administrationsselskab, som alt andet lige også er dem, der skal acceptere placeringen.

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem står som ejer i BBR? - Det kan du sikkert slå op på www.ois.dk

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er langt fra sikkert, at indehaveren af centeret har adresse samme sted som selve centret, da investeringsselskaber ofte har mere end en ejendom.

Du kunne få de ansatte i butikkerne til at bede deres chef eller indehaver ringe dig op eller sende dig en email. Ellers så få adressen på deres butikkens bogholderi eller administrationsafdeling, da de skab betale husleje til indehaveren eller det af indehaveren nedsatte administrationsselskab.

Fra Hårlev
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Fra  CEP Sport Danmark Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

En hurtig "finte" ville være at ringe til Steen & Strøm (70105505) der ejer en del storcentre i Danmark, sig at du henvender dig vedr. det pågældende center. Hvis det ikke er deres kan det være de ved hvem der ejer det... Et forsøg værd måske hvis Teknisk forvaltning skulle være lidt træge i det.

Mvh

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for al hjælpen, jeg prøvede at slå det op på ois.dk som Anders skrev, og der fandt jeg svaret, men stadig 1000 tak for hjælpen til jer alle, og fortsat god dag.

Mvh

Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var skam så lidt - Held og lykke med din butik Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)