Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet IT konsulent virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for et halvt års tid siden startet mit eget T konsulent firma. Vores opgaver er stort set alt inde for IT (dift, support, opsætning osv.)

Har nogle kunder nu, men ikke nok til at fylde tiden ud. Søger primært erhvervskunder.

Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme i kontakt med firmaer på en professionel måde(har ikke penge til at annoncere endnu). Skal jeg sende e-mails ud? Og i så fald, hvad skal/må jeg skrive? Mangler simpelthen idéer :(

på forhånd tak :)

mvh

Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:02

Du kunne evt. prøve konsulent bureauer?! 

Din timepris vil blive en smule lavere (de skal typisk have mellem 15-25%), men omvendt er det godt at fylde huller ud med indtil du selv har nok faste kunder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:06

Hej Christian

Tag en runde i et industri/erhvervskvarter, hvor du gratis tilbyder dem et check af deres IT. Alle har som regel et eller andet opsætning, som de kunne tænke sig at få løst men som de ikke finder tid til/gider at løse selv.

Hvis du er en rigtig charmtrold og løser opgaven, ringer de sikkert igen.

Michael

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:32

Lyder som en god idé :) Har du nogle navne på dem? synes ikke rigtig jeg kan finde nogle når jeg søger på google..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:40

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:24
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:53

Tror nu du skal indstille dig på at konsulenthusene, tager noget mere end 15-25%, men det gør på ingen måde forslaget dårligt!

...og hvis ikke så er der jo bare mere til dig. Det vigtige er jo at du er tilfreds med din betaling.

Min erfaring er at man forhandler en timepris med konsulenthuset, hvad deres pris er overfor kunden får man sjældent lov at vide, men ved at det ofte er mere end 25% oven i din pris.

held og lykke

/almulimann

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:16

Hej Christian

En af de bedste måder er via dit netværk. Så hvis du kender nogen der kan få dig ind, så er det klart det bedste. Så læg hovedet i blød og tænk på hvem du har omkring dig :-)

Ps: Kan du ikke sende en mail på bbr@obtain.dk, om hvor du holder til og hvad dine kompetencer og pris er. Jeg har ofte brug for hjælp.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 15:37

Du er i KBH eller ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Hej Christian,
Vi holder forskellige salgskurser fra 400 kr. og der op ad, jeg vil godt kunne hjælpe dig med et spark bag i, så du får en god start på 2010.

Tjek min hjemmeside www.i-m-d.dk vi har et par pladser til på næste onsdag.

Wink Jan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)