Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med hostede programmer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

I vores lille virksomhed har vi behov for at kunne afvikle de samme programmer og tilgå de samme filer, både på kontoret, på farten og fra hjemmekontoret.

Jeg overvejer deror at leje en hosted løsning til Officepakken og Navision samt en hosted exchange til vores mail. På den måde outsourcer vi også driften og alt bøvlet med Virus m.m.

Er der nogen af jer som har erfaringer med en sådan løsning?

Behovet er p.t. 1-2 bruger(e)

Mvh

Claus

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 19:14
Hejsa

Er det ikke en smule overkill at gøre det på den måde, ville det ikke
både være nemmere og billigere at få sat en eller anden intranetløsning
op?

Så kommer hele herligheden til at koste en 15-20kr pr måned til webhost.

Peder

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:27
Bruger selv hosted exchange (som vi også inden længe begynder at sælge aktivt), og er meget begejstrede for det. Fordelen ved at have mail ude af huset, med backup, synkronisering mm er helt fantastisk. Vi havde tidligere selv en exchangeserver inhouse, men valgte Hosted istedet - da der bliver sparet på internet forbindelse og vedligeholdelse.

Mht hosted office er det måske lige i overkanten - kan i stedet anbefale en hosted disk - et online netværksdrev hvor du kan have dine dokumenter. Det smarte er at man ser det i windowsd som en almindelig disk, og at der bliver taget backup dagligt. Det er også langt billigere end hosted office, som nok er lidt voldsomt til 2 medarbejdere.

Jeg kan dog tilbyde dig alle de ting du skriver om, prøv evt at sende en mail til cf snabela netmedia.dk eller en PM, så kan jeg finde en god Aminopris til dig, hvis det har nogen interesse. Ring evt direkte til mig på  46907802.

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:27
Løsningen med en hosted disk lyder absolut tiltalende. Jeg sender dig en mail Christian.

Tak til jer begge for input. 

Mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)