Hej, I vores lille virksomhed har vi behov for at kunne afvikle de samme programmer og tilgå de samme filer, både på kontoret, på farten og fra hjemmekontoret. Jeg overvejer deror at leje en hosted løsning til Officepakken og Navision samt en hosted exchange til vores mail. På den måde outsourcer vi også driften og alt bøvlet med Virus m.m. Er der nogen af jer som har erfaringer med en sådan løsning? Behovet er p.t. 1-2 bruger(e) Mvh Claus |
Erfaringer med hostede programmer søges
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Er det ikke en smule overkill at gøre det på den måde, ville det ikke både være nemmere og billigere at få sat en eller anden intranetløsning op? Så kommer hele herligheden til at koste en 15-20kr pr måned til webhost. Peder |
Mht hosted office er det måske lige i overkanten - kan i stedet anbefale en hosted disk - et online netværksdrev hvor du kan have dine dokumenter. Det smarte er at man ser det i windowsd som en almindelig disk, og at der bliver taget backup dagligt. Det er også langt billigere end hosted office, som nok er lidt voldsomt til 2 medarbejdere. Jeg kan dog tilbyde dig alle de ting du skriver om, prøv evt at sende en mail til cf snabela netmedia.dk eller en PM, så kan jeg finde en god Aminopris til dig, hvis det har nogen interesse. Ring evt direkte til mig på 46907802. Held og lykke med projektet under alle omstændigheder. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)