Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm.... okay, måske er det bare mig, der har misforstået noget! Huh? Er lidt newbie inden for SEO...

Når jeg laver linkbuilding til mit site, giver det så ikke god linkjuice, at få links fra nogle sider med høj PR? Og vil det ikke i sidste ende influere på min placering på google? (plus en masse andre faktorer selvfølgelig)

Hvis det er tilfældet, kan Jens jo bruge sin PR4 til at give linkjuice til hans andre hjemmesider/blog.... Vel at mærke, hvis han har noget sådant.....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:30

Hej Nicolas,

Du kan bruge links fra sites med mange indgående links og deraf følgende høj PR. Det er rigtigt nok.

Men det har ikke nogen sammenhæng med Googles opdatering af den offentlige version af PR. Selve opdateringen og opgraderingen til en højere synlige værdi kan man ikke bruge til noget som helst.

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:25

Hej Frank,

mange tak for det, så har jeg lidt mere styr på det! Stick out tongue

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Bruxelles
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:39

Hej Jens,

En høj Pagerank betyder ikke umiddelbart flere besøgende, kun at der bliver linket til din side fra andre sider af betydning.

Antallet af inlinks kan du finde her:

http://netnationen.dk/dinwellnessguide.dk/

Dog kan jeg se at inlinks til din side ikke er opdateret endnu, men ved at klikke på linket udfor inlinks kan du se at 315 sider linker til dit domæne.

For at sikre dig et højere besøgstal bør du reklamere for dit site igennem f.eks. Adwords eller ved at deltage i online debatter der er relevante for dit emne

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)