Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PageRank

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jens Hedegaard:

Så etr det fanstastiske sket igen:)

Min webshop pagerank er kommet op på 4...

Nu ved jeg ikke det vilde om SEO...

Vil dette havde nogen betydning på antallet af besøgende?

Nej Smile

Men for nogle af dine besøgende vil det være et kvalitetsstempel af din hjemmeside.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:25

Jens Hedegaard:

Min webshop pagerank er kommet op på 4...

Vil dette havde nogen betydning på antallet af besøgende?

Nix. Absolut ingen. At Google opdaterer visningen af den såkaldte toolbar pagerank, ændrer intet på de faktorer, som de allerede bruger i deres egne interne beregninger for at finde ud af, hvor din side skal placeres.

Sagt lidt firkantet, så har du for længst fået gavn af de ekstra links som har givet dig en højere pagerank end sidst.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 23:27

Nicolaj:

Men for nogle af dine besøgende vil det være et kvalitetsstempel af din hjemmeside.

Nej, det tror jeg heller ikke, at du skal regne med. Det er et fåtal af netbrugere, der har nogen anelse om, hvad pagerank er for noget, endsige tjekker det på en side, de har tænkt sig at handle hos.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:30

Frank Hellerup Madsen:

Nicolaj:

Nej, det tror jeg heller ikke, at du skal regne med. Det er et fåtal af netbrugere, der har nogen anelse om, hvad pagerank er for noget, endsige tjekker det på en side, de har tænkt sig at handle hos.

Jeg har ellers hørt det omvendt herinde nogle gange, altså at det er en "skummel" side - den har ikke engang pagerank. Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj:

Jeg har ellers hørt det omvendt herinde nogle gange, altså at det er en "skummel" side - den har ikke engang pagerank.

Man skal være varsom med at tage udgangspunkt i os små- og stornørdede typer, der frekventerer internetmarketing- og SEO-forummet herinde, når man skal tale om internetbrugere i almindelighed. Jeg så en undersøgelse, der viste, at en ganske stor del af almindelige mennesker ikke ved, hvad en browser er. Så er der langt til at tjekke pagerank og bruge som kvalitetsstempel. Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:45

Frank Hellerup Madsen:

Nicolaj:

Jeg har ellers hørt det omvendt herinde nogle gange, altså at det er en "skummel" side - den har ikke engang pagerank.

Man skal være varsom med at tage udgangspunkt i os små- og stornørdede typer, der frekventerer internetmarketing- og SEO-forummet herinde, når man skal tale om internetbrugere i almindelighed. Jeg så en undersøgelse, der viste, at en ganske stor del af almindelige mennesker ikke ved, hvad en browser er. Så er der langt til at tjekke pagerank og bruge som kvalitetsstempel. Smile

Geeked Det kan du så have helt ret i!

Fra Vodskov
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:51

Hej Jens

Tillykke med din nye page rank, min er kravlet op på 2, ved ikke hvordan, men finder du en der har forstand på seo og pagerank vil jeg gerne høre fra dig, jeg ligger og roder nede på side 2 på google, ved ikke hvordan jeg kommer op dernede fra igen, mine unikke besøgende er steget 129 % i december, så besøgende, de finder mig, meeeeeeen ville nu gerne op i top 8.

Endnu engang tillykke

Torben

Jagtoasen.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:53

Hey Jens,

tillykke med det Smile Min side har lige fået tildelt PR 3

Vil bare lige fortælle, at din PR har indflydelse på "værdien" af dine udgående links!  Så hvis du har flere domæner, f.eks. en blog på andet domæne eller lign., vil det give den linkjuice, hvis du linker til den, hvilket kan føre til en højere placering på google - på det domæne du linker til vel og mærke!! (f.eks din blog) hmmm... håber det gav mening.... Huh? Ellers siger du bare til, så prøver jeg at omformulere mig...

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:04

Nicolas Alstrup:

Hey Jens,

tillykke med det Smile Min side har lige fået tildelt PR 3

Vil bare lige fortælle, at din PR har indflydelse på "værdien" af dine udgående links!  Så hvis du har flere domæner, f.eks. en blog på andet domæne eller lign., vil det give den linkjuice, hvis du linker til den, hvilket kan føre til en højere placering på google - på det domæne du linker til vel og mærke!! (f.eks din blog) hmmm... håber det gav mening.... Huh? Ellers siger du bare til, så prøver jeg at omformulere mig...

Det gav ikke meget mening. Smile

Pagerank har ingen indvirkning i dine placeringer på google... En pagerank 0 side kan sagtens ligge over en pagerank 5 - hvis Google føler at PR0 siden er mere relervant i forhold til den søgning der er lavet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)