Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode-Festtøjs-Butik :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg går med en ide i maven, som jeg godt kunne tænke mig, at få noget feedback på.

Jeg bor i Aalborg, som bekendt er en universitetsby - Dette er ensbetydende med en masse unge mennesker, som går en masse i byen :P Jeg har været og er til dels stadig en af disse unge mennesker, haha.

Men det min ide bunder i, at det altid har irriteret mig, at skulle vandre rundt i 100 butikker, når man skulle lede efter en ny kjole eller et par stilletter til den næste bytur - Da de fleste butikke har mest dagligdagstøj og udvalget generelt efter min mening i Aalborg, er lidt begrændset og kedeligt.

Altså har jeg en ide om en butik, som kun sælger fest/gå i byen -tøj, sko og smykker til kvinder. Det er ikke en specielt "vovet" ide og der eksistere helt sikkert butikker som disse, men det er ofte mere galla og brude agtigt og ikke særlig ungdommeligt.

Hvad synes i om ideen - Tror i at det er for smalt og at efterspørgelsen er for lille?

MVH :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tror da godt at det kan gå rundt i ålborg... kender dog ikke husleje omkostninger oppe der ''

du kan godt købe produkter af os, misslux.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)