|
Tak for jeres indlæg under det at optræde anonymt, med burka eller andet - både i det offentlige rum og i Amino. Loven giver rum for anonymitet, og sådan skal det også være i det offentlige rum. Overvågning må kun foretages af myndighederne. Blandt venner bør man kunne snakke om alt muligt - derfor Café muligheden. Jeg er også helt enig med Mikkel i formålet med at medvirke i debatten. Men der er også andre muligheder med Amino, hvis man vil aflægge anonymiteten, hvilket du også har gjort. Hilsen, Bent, A&B |
Dato: 19-10-2006 12:07:57
Forfatter: A&BTak for jeres indlæg under det at optræde anonymt, med burka eller andet - både i det offentlige rum og i Amino.Loven giver rum for anonymitet, og sådan skal det også være i det offentlige rum. Overvågning må kun foretages af myndighederne.Blandt venner bør man kunne snakke om alt muligt - derfor Café muligheden.Jeg er også helt enig med Mikkel i formålet med at medvirke i debatten. Men der er også andre muligheder med Amino, hvis man vil aflægge anonymiteten, hvilket du også har gjort.
Vil ikke afvise at det er mig der er sløv, men forstår simpelthen ikke hvor du er på vej hen med indlægget? Først spørger du ind til lov, krydret med lidt religion, derefter går den på anonymitet på Amino, derefter lidt brok over lovgivning og paragraffer, nu snakker du så om overvågning?
Er slet ikke med.....

Bliv gratis medlem