Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsag til lavere placering på Google.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg mangler et par nye øjne der kigger lidt på vores golfshop: www.greenen.dk

Vi kæmper med at få forsiden af shoppen til at ranke på "golfudstyr" - Pt ligger vi placeret mellerm nummer 3 og 8. Og vi har desværre ligget på den kedelige 8. plads et stykke tid.

Vi har arbejdet en del med Robots.txt da vi havde noget duplicate content, så der burde være ryddet nogenlunde op på den konto. LIgeledes har vi arbejdet en del i interne links fra undersider og til forsiden hvor ordet "golfudstyr" indgår.

Antallet af indgående links til vores side sammenlignet med vores konkurrenter er nogenlunde ens - ofte har vi dog flere.

Er der nogen af jer, der kan se problemer, der kan gøre at vi kun ligger nummer 8? Måske har jeg stirret mig blind efterhånden..

På forhånd tak Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:56
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:31

Hej

Prøv at gå lidt ned i keyword density - fjern ordet "golfudstyr" 3-4 steder i din tekst. Se også, om du ikke kan få dig nogle flere links, der ikke stammer fra linkkataloger. Det dur overhovedet ikke at lægge sin linkbuilding an på linkkataloger alene.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 19:33

Hej begge og tak,

Jeg arbejder kraftigt på at få flere relevante links til at pege på shoppen. dvs. fra blogs og diverse fora omhandlende golf - Har fået nogle allerede, så det er på vej.

De links som Ole snakker om er rettet til Smile

Thomas: Ja kan godt se at det efterhånden havde udviklet sig til en grum opremsning af søgeord. Teksten er nu ændret til en mere "læselig" tekst stadig indeholdende bestemte søgeord.

Ellers er der ikke andre ting der falder jer i øjet?

Go' aften. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)