Hej alle sammen, Jeg mangler et par nye øjne der kigger lidt på vores golfshop: www.greenen.dk Vi kæmper med at få forsiden af shoppen til at ranke på "golfudstyr" - Pt ligger vi placeret mellerm nummer 3 og 8. Og vi har desværre ligget på den kedelige 8. plads et stykke tid. Vi har arbejdet en del med Robots.txt da vi havde noget duplicate content, så der burde være ryddet nogenlunde op på den konto. LIgeledes har vi arbejdet en del i interne links fra undersider og til forsiden hvor ordet "golfudstyr" indgår. Antallet af indgående links til vores side sammenlignet med vores konkurrenter er nogenlunde ens - ofte har vi dog flere. Er der nogen af jer, der kan se problemer, der kan gøre at vi kun ligger nummer 8? Måske har jeg stirret mig blind efterhånden.. På forhånd tak |
Umiddelbart optimerer du ikke på ordet "golfudstyr", da du linker tilbage til forsiden med forskellige tekster:
Golfudstyr på Greenen.dk - Klik her.
og
Golfudstyr og tilbehør - Greenen.dk - Bunker af golfudstyr...
og
Golfudstyr på Greenen's Golfshop - Klik her.
Vær konsekvent her og vælg den frase, som du vil optimere mod forsiden. Og husk at det kun er første link pr. adresse på en side, som tæller med i Googles øjne.
Venlig hilsen
Ole