er pt. i gang med at lave et nyt design for en virksomhed, de har på nuværende tidspunkt Tangora CMS, hvilket de ikke er særlig glad for, uoverskueligt, dyrt osv. Vi har besluttet at den nye side skal sættes op i et Joomlacms system.
Det jeg søger er en person/virksomhed som kan sætte virksomhedens design op i et Joomla cms system til en rimelig pris, som skrevet har jeg designet på plads. De skal selv kunne rette tekster, tilføje/slette sider, medarbejdere m.m. der skal være nogle små feauters på et par af siderne, ikke noget vildt. sider i alt, ca. 10 måske kommer der et par mere.
Hiv fat i Nicolai fra http://www.css-outlet.com/da/ ... han har lavet et par lign. løsninger til os til fuld tilfredshed. Hils fra mig når du ringer :o)
Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil
så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale. Vi arbejder med Joomla
og har du en PSD fil klar skulle vi nok kunne løse den opgave for dig.
Aboutweb.dk er ved at lave en side til mig og den ser kanon flot ud , jeg ved de kan lave en flot side i joomla til en rimelig billige pris , til jer ,jeg giver dig dem mine bedste anbefalinger
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er lige blevet uddannet som webredaktør i netop Joomla, så det er helt sikkert noget jeg kan klare for dig. Jeg har før på egen hånd arbejde med Joomla og templates. (Er uddannet som informatikassistent i '95 og har arbejdet med IT siden da).
Jeg har dog ikke prøvet at lave templates efter de skiftede til ver. 1.5, men vil gerne give det et forsøg.
Jeg har pt. ikke noget cvr nr. så vi må lige finde ud af afregning med alm. løn hvis du vælger mig til din opgave.
Du kan evt. sende mig designet, så skal jeg se om jeg kan lave det om til en fornuftig template.
Med Venlig Hilsen
Carsten Falborg
ps. se evt. www.lovecoffee.dk for reference (har ikke lavet template selv)
Mange tak for alle jeres tilbud og mails. Jeg vil kontakte personen/virksomheden jeg vælger i løbet af den her eller næste uge, da jeg lige skal have nogle små ting på plads.