Jeg har fået en besked i min indbakke fra en kunde, som jeg ikke kan svare på...?!
Jeg kan simpelthen ikke svare på beskeden, da kunden ikke har skrevet hendes mail adresse i beskeden og at det åbenbart ikke er muligt at svare på beskeder, der er skrevet i 'send besked' på min profil side.
Jeg har kundens navn som det eneste.
Hvad gør jeg? Jeg vil enormt gerne svare kunden...
Den klub kan jeg melde mig ind i.
Jeg har modtaget en besked i min indbakke fra en Søren, som har et spørgsmål. Men jeg har ingen yderligere information, kan ikke se hans profil og når jeg trykker Svar, er "Til"-feltet tomt.
Det er ærgerligt, når folk henvender sig pænt, at man ikke kan give dem et svar. Og rent egoistisk set er jeg da bekymret for, hvilken opfattelse Søren nu får af mig, der ikke gider svare på hans henvendelse.
Det er ærgerligt, når folk henvender sig pænt, at man ikke kan give dem et svar. Og rent egoistisk set er jeg da bekymret for, hvilken opfattelse Søren nu får af mig, der ikke gider svare på hans henvendelse.
Ja Frank, det er lige netop det, jeg også tænker... Kunden tror vel nu, at jeg ikke gider tage mig tid til at svare hende. Og det var faktisk en potientiel opgave, så derfor nager det mig lidt!