Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besked i indbakke jeg ikke kan svare på!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehehehe...

Nå, men Ina må jo kontakte os igen, hvis hun vil ha lavet sit logo så! Der er ikke andet for.

:-) Dorthe

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Kornerup:
Nå, men Ina må jo kontakte os igen, hvis hun vil ha lavet sit logo så! Der er ikke andet for.

Hmm jeg lavede noget for 2 unge mennesker sidste år hun hed Ina Høre lige om det skulle være den sammeSmile

/allan

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Kornerup:

Hej

Jeg har fået en besked i min indbakke fra en kunde, som jeg ikke kan svare på...?!

Jeg kan simpelthen ikke svare på beskeden, da kunden ikke har skrevet hendes mail adresse i beskeden og at det åbenbart ikke er muligt at svare på beskeder, der er skrevet i 'send besked' på min profil side.

Jeg har kundens navn som det eneste.

Hvad gør jeg? Jeg vil enormt gerne svare kunden...

Den klub kan jeg melde mig ind i.

Jeg har modtaget en besked i min indbakke fra en Søren, som har et spørgsmål. Men jeg har ingen yderligere information, kan ikke se hans profil og når jeg trykker Svar, er "Til"-feltet tomt.

Det er ærgerligt, når folk henvender sig pænt, at man ikke kan give dem et svar. Og rent egoistisk set er jeg da bekymret for, hvilken opfattelse Søren nu får af mig, der ikke gider svare på hans henvendelse.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

du kunne forsøge at finde kunden via ip adressen

MVH

Niels

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Der er tale om indbakken i Amino Freelancer-systemet.

Der får vi ikke ip-adresser og andre oplysninger med. Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Det er ærgerligt, når folk henvender sig pænt, at man ikke kan give dem et svar. Og rent egoistisk set er jeg da bekymret for, hvilken opfattelse Søren nu får af mig, der ikke gider svare på hans henvendelse.

Ja Frank, det er lige netop det, jeg også tænker... Kunden tror vel nu, at jeg ikke gider tage mig tid til at svare hende. Og det var faktisk en potientiel opgave, så derfor nager det mig lidt!

:-) Dorthe

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank og Dorthe,

Vi har nu gennegået loggen, til og med November 23 var det muligt at sende anonyme beskeder. Mit gæt er at der er tale om en sådan besked.

I tilbagekikkets klare skær var det forkert at tillade annomye beskeder og det er så som sagt rettet den 23 november.

Hvis beskeden som Dorthe har fået er fra efter November 23 så har vi sikkert en fejl som vi får fixet med det samme. Hvornår er beskeden fra Dorthe?

Mvh

Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for hurtig respons.

Jeg modtog min defekte besked i går. (5.10.2010 kl. 16.49, hvis jeg skal være præcis).

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Hellerup Madsen:
Jeg modtog min defekte besked i går. (5.10.2010 kl. 16.49, hvis jeg skal være præcis).

Hmm....det var ikke en del af masterplanen, vi kikker på det med det samme og kommer tilbage.

Kan du sende mig en mail med det job det drejersig om, du kan bare sende den til peter.skouhus@1902software.com

mvh

Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik min besked den 4.1.2010...

Jeg sender dig en mail, med beskeden så.

:-) Dorthe

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)