Hej aminoer, godt nytår :)
Har startet mit eget IT konsulent firma med online og on-site support og salg af IT,. Og nu er det hele stort set på plads. Det eneste der mangler er nogle flere kunder (kun erhvervskunder). Har en masse idéer til hvordan jeg skal finde dem. Men kunne godt tænke mig at høre fra andre, der har startet deres egen virksomhed, som ikke har haft en stor startkapital, hvordan de finder kunder:) eller hvis i har andre tips og tricks til en nystartet virksomhed. på forhånd tak :) mvh Christian |
Hej Christian,
Jeg har netop startet en lignede virksomhed, dog med fokus på private og lokalområdet.
Så jeg har simpelthen været ude med flyvers i området - det tager tid, men det koster dig ikke noget udover din tid. Derudover har jeg en annonce i avisen på onsdag og det glæder jeg mig til at se hvordan går.
Jeg har været ude med flyver i til ca. 400 hustande i starten af december og nåede at få 9 kunder inden udgangen af året. Det synes jeg der er okay, fordi de fleste hænger min flyver op på køleskabet og gemmer den til de får problemer. - og jeg har allerede fået et lokalt navn her i området som IT Denni. Så det er jo hel kanon!
Når det gælder erhverv tror jeg ikke, at en flyver er særlig effektiv, fordi den bare ender i reklame bunken. Jeg ville personligt nok prøve mig frem, med et personligt fremmøde eller noget som er lidt udover det almindelige.
Held og lykke med det!