Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet IT firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer, godt nytår :)

Har startet mit eget IT konsulent firma med online og on-site support og salg af IT,. Og nu er det hele stort set på plads. Det eneste der mangler er nogle flere kunder (kun erhvervskunder). Har en masse idéer til hvordan jeg skal finde dem. Men kunne godt tænke mig at høre fra andre, der har startet deres egen virksomhed, som ikke har haft en stor startkapital, hvordan de finder kunder:) eller hvis i har andre tips og tricks til en nystartet virksomhed.

på forhånd tak :)

mvh

Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:21

Hej Christian,

Jeg har netop startet en lignede virksomhed, dog med fokus på private og lokalområdet.

Så jeg har simpelthen været ude med flyvers i området - det tager tid, men det koster dig ikke noget udover din tid. Derudover har jeg en annonce i avisen på onsdag og det glæder jeg mig til at se hvordan går.

Jeg har været ude med flyver i til ca. 400 hustande i starten af december og nåede at få 9 kunder inden udgangen af året. Det synes jeg der er okay, fordi de fleste hænger min flyver op på køleskabet og gemmer den til de får problemer. - og jeg har allerede fået et lokalt navn her i området som IT Denni. Så det er jo hel kanon!

Når det gælder erhverv tror jeg ikke, at en flyver er særlig effektiv, fordi den bare ender i reklame bunken. Jeg ville personligt nok prøve mig frem, med et personligt fremmøde eller noget som er lidt udover det almindelige.

Held og lykke med det!

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:33

Har du en hjemmeside som man kan se. Jeg kunne måske godt tænke mig at blive kunde, men det hele kommer an på hvad priserne er. Kan måske også finde nogle andre kunder til dig.

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:27

Hej

Hjemmesiden er ikke helt oppe at køre endnu. Men du kan skrive din mail til support@home-media.dk (midlertidig email), så skriver jeg til dig når det hele er oppe at køre.

Priserne er 250 kr inkl. moms for erhverv pr. påbegyndt 1/2 time onsite og 200 kr online. Derudover tager vi 4,5 kr pr. km inkl moms.

Det skal også lige siges at vi kun arbejder på fyn indtil videre.

For private ligger prisen på henholdsvis 200 og 150.

mvh

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)