Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301-redirect på Mærkeure.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg ville ha min webmaster til at lave 301-redirect på maerkeure.dk til www.maerkeure.dk men han skriver dette her:

"Mht. maerkeure.dk (altså uden www foran) så anvendes der ikke 301 redirects i den sammenhæng. Når man skriver www.maerkeure.dk eller maerkeure.dk i sin browser, så tillægges de samme værdier. Disse værdier er fastlagt i DNS-opsætningen og er derfor ”hævet” over redirects-problematikker."

Ville lige tjekke med jer om dette også nu er rigtig, da jeg jo gerne vil undgå duplicate content på min side.

En anden ting jeg har lagt mærke til er at google er begyndt at indeksere "Tip en ven" siderne til de forskellige produkter i min shop, det er vel heller ikke noget der er godt mht. til duplicate content?

Mvh Thomas Schmidt

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:33

Det han skriver lyder mærkeligt... jeg har ikke lige fået kigget på din side men det er da helt klart noget der skal kigges igennem.

"Tip en ven" er nok bedst at du lukke af for - det plejer ikke at tage en krig når du først har fundet robots.txt frem

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:38

Han har IKKE ret. Det han skriver er noget vrøvl og han aner øjensynligt INTET om hvordan søgemaskiner virker. Bed ham om at gøre som du siger - eller fyr ham.

Det kan skade din virksomhed at stole på folk som ham i sager som han ikke ved noget om. Det ville svare til at lade mig lave dit årsregnskab :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 22:44

Hej Mikkel

Tak for svaret det vil jeg lige sende videre til ham og se hvad han siger til det..

/Thomas

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:59

Hej Thomas,

Hvis din webmaster har problemer med at lave den 301 redirect så kan vi da lave det for digSmile.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 17:04

Hej Lars

Tak for tilbudet.. Min webmaster kigger på det igen, så jeg vender tilbage hvis det ikke lykkes denne gang..

/Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)