Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye website - giv feedback

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Hermed vil jeg gerne præsentere min nye web-shop:

http://www.trendgigant.dk

Vi har solgt på QXL i en længere periode med mange karaktere til følge:

http://www.qxl.dk/accdb/ViewUser.asp?IDU=5580754

Mig og min kompagnon er lige fyldt 17 år, så dette er et fritidsjob uden for skolen.

Hjemmesiden er en forholdsvis billig løsning fra Bricksite - men vi har alligevel knap 100 ordrer på bagen i forhold til de 2500 hits.

Vores kapital er steget drastisk, og vi vil gerne have en ny hjemmeside med PBS-løsning - send mig en e-mail på emil@trendgigant.dk hvis du har nogle gode råd, eller et godt tilbud.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:59

Hej Emil

Synes der mangler lidt mere power på forsiden.. Der gik lidt tid før jeg kunne se hvad du havde på siden..

Flere produkter og større billeder ville være at fortrække

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:02

Hej Mikkel

Tak for feedback

Det er lidt svært at ændre diverse ting derinde, i og med det hele laves manuelt.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:02

Synes der mangler nogle farver, og måske nogle flere vare, men ved selvfølgelig ikke hvorsvært sådan noget er at skaffe osv.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:04

Hejsa

Vil starte med at sige tillykke med en meget fin konvertering - 4% er sku da helt flot.

Også nogle sjove produkter i sælger Yes

Mht. til E-handelsfonden ??  stemmer det - jeg troede ikke de tillod usikker bankoverførsel, eller det er måske E- etellerandetandet....

Vedr. fragtprisen kan i ikke helt bestemme jer om det er 20 kr. eller 29 kr Smile , det må i lige rette.

Selve hjemmesiden er ikke noget at juble over - men er helt sikker på i kan få masse af design tilbud her på amino.

PS. bare nysgerrig, er det private eller erhverv der køber sådanne figurer ?

Mvh

Jesper

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:05

Tillykke med de 100 ordrer! Som Mikkel savner jeg også lidt mere in-your-face, for overhovedet at forstå hvad I forhandler, men jeg gætter på det i vid udstrækning er fordi jeg ikke aner en pind om det! :-)

Der er lidt langt fra forside til produktside, med den måde hovedkategorierne og underkategorierne er opsat på.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:05

Hej Gustav

Tak for feedback

- Tingene er som sådan ikke svære at skaffe, men udvalget er ikke det største på denne produktgruppe. 

Vi har vurderet det var bedst vi forholdte farverne neutralt i og med vores målgruppe ikke er 'tip-top' med internettet

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:08

Hej

Vi har været i gang med at rette hele dagen, så vi er ikke helt på plads endnu.

Mht til dit spørgsmål om e-handelsfonden, har jeg personligt ikke styr på det. Dét er min kompagnon.

Det er private mennesker og diverse foreninger (togklubber) der køber.

Dbh 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:09

Hej Jakob

Tak for feedback

Vi kan ikke gøre så meget design mæssigt pt.

Men vi arbejder på at få nogle tilbud fra diverse herinde på Amino, så vi kan arbejde videre med en bedre løsning og evt. få nogle flere produkter hjem (markedet er der)

Dbh 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20

Hej med jer

Har lige taget et hurtigt blik på jeres hjemmeside (flot initiativ), hvor jeg kan tilslutte mig de øvrige bemærkninger til opsætning og billeder.

Det bør fremgå af forsiden, hvilke varer i sælger. Jeg mener dog at genkende betegnelserne H0 m.fl., idet disse også bruge af Märklin i.f.m. modeltoge eller husker jeg forkert?

Fortsæt endelig initiativet, så får i også tilrettet hjemmesiden.

God vind og held og lykke.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)