Hej alle på Amino |
Hej Emil
Synes der mangler lidt mere power på forsiden.. Der gik lidt tid før jeg kunne se hvad du havde på siden..
Flere produkter og større billeder ville være at fortrække
Hej alle på Amino |
Hej Emil Synes der mangler lidt mere power på forsiden.. Der gik lidt tid før jeg kunne se hvad du havde på siden.. Flere produkter og større billeder ville være at fortrække |
Hej Mikkel |
Synes der mangler nogle farver, og måske nogle flere vare, men ved selvfølgelig ikke hvorsvært sådan noget er at skaffe osv. |
Hejsa Vil starte med at sige tillykke med en meget fin konvertering - 4% er sku da helt flot. Også nogle sjove produkter i sælger Mht. til E-handelsfonden ?? stemmer det - jeg troede ikke de tillod usikker bankoverførsel, eller det er måske E- etellerandetandet.... Vedr. fragtprisen kan i ikke helt bestemme jer om det er 20 kr. eller 29 kr Selve hjemmesiden er ikke noget at juble over - men er helt sikker på i kan få masse af design tilbud her på amino. PS. bare nysgerrig, er det private eller erhverv der køber sådanne figurer ? Mvh Jesper
|
Tillykke med de 100 ordrer! Som Mikkel savner jeg også lidt mere in-your-face, for overhovedet at forstå hvad I forhandler, men jeg gætter på det i vid udstrækning er fordi jeg ikke aner en pind om det! :-) Der er lidt langt fra forside til produktside, med den måde hovedkategorierne og underkategorierne er opsat på. |
Hej Gustav |
Hej |
Hej Jakob |
Hej med jer Har lige taget et hurtigt blik på jeres hjemmeside (flot initiativ), hvor jeg kan tilslutte mig de øvrige bemærkninger til opsætning og billeder. Det bør fremgå af forsiden, hvilke varer i sælger. Jeg mener dog at genkende betegnelserne H0 m.fl., idet disse også bruge af Märklin i.f.m. modeltoge eller husker jeg forkert? Fortsæt endelig initiativet, så får i også tilrettet hjemmesiden. God vind og held og lykke. Med venlig hilsen
|