Nummer 4 er helt klart den der fanger bedst. Tror de hvide streger i Globusen giver det sidste touch...
Af de 2 sidste er det helt sikkert nummer 2...
Grunden til jeg IKKE har valt logo nr. 4 er grunden til følgende kommentar fra tidligere kollega (grafikker på dba.dk)
"Stregerne ser ikke naturlige ud. Man kan se at de er påtegnet i 2D og
ikke 3D ... selvom du forsøger at få dem til at "følge overfladen" så
generer det øjet når det ikke lykkes."
Ellers syntes jeg også bedst om det til en start, men efter hans kommentar er jeg helt enig, og kan sagtens se det...
Grunden til jeg IKKE har valt logo nr. 4 er grunden til følgende kommentar fra tidligere kollega (grafikker på dba.dk)
"Stregerne ser ikke naturlige ud. Man kan se at de er påtegnet i 2D og ikke 3D ... selvom du forsøger at få dem til at "følge overfladen" så generer det øjet når det ikke lykkes."
Ellers syntes jeg også bedst om det til en start, men efter hans kommentar er jeg helt enig, og kan sagtens se det...
Det lagde jeg ik lige mærke til først...
Men gør du "fejlen" konserkvent ved alle stregerne, så ser det altså bedst ud, og det fanger bedst. I hvertfald hos mig...
Eneste der har lidt "dybde" grundet baggrund i teksten.
Jeg ville arbejde lidt mere på at gøre teksten lidt mere "original", en ny font, en krølle, en skygge på et bogstav...syntes teksten virker lidt for meget som "jeg har lige printet det ud i Word" agtigt - ja, undskyld mangel på bedre ord forråd :)