Firmakontakten er et nystartet telemarketingsfirma, men dog langt fra uden erfaring stifteren af Firmakontakten har igennem de sidste par år udlukkende beskæftiget sig med telemarketing, og har leveret mange møder inden for B2B og B2C
områder jeg har berørt mest er Værktøj (B2B) Bookede møder til sælgere i et værktøjsfirma. Kemi (b2B) Bookede møder til sælgere vedr. kemi til at vaske entreprenørmaskiner og lastbiler. Landbrug (B2B - B2C) Ringede til dansk landbrug for at sælgere kunne komme og sælge deres varer. Rengøring (B2B) bookede møder så sælgeren kom ud og gav et tilbud på om hans firma kunne gøre en forskel. Forsikring (B2C) bookede møder hvis folk var intr. i måske at skifte forsikring.
Firmakontakten har 570000 emner i egen database (B2B) Vi ser muligheder frem for begrænsning, udvikling frem for afvikling. Vi kan booke møder over hele landet.
Amino må være det bedste sted at få kontakt til andre erhvervsdrivende, har selv hentet meget hjælp herfra, og ja hvad er så mere logisk end at forsat bruge dette medie.
kontakt mig - jeg er sikker på jeg kan gøre en forskel, også for dig.