Købt. Tak for god idè |
Cool, det skal da prøves.
Program købt.
Købt. Tak for god idè |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Cool, det skal da prøves. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Remy Dejligt program,og lidt sød video Jeg forsøgte at købe det men fik denne besked The PayPal site is currently experiencing technical difficulties with our credit card processor. We are working to solve this problem as quickly as possible. Please return to the PayPal website later to complete your transaction. We apologize for any inconvenience this may cause. Jeg vender stærkt tilbage :) /allan Rettelse kl 14:42 Så gik den igennem Rettelse kl 14:50 Mail modtaget :) |
Ja jeg beklager video kvaliteten. Men med 4 børn kan jeg kun lave det midt om natten Tak til alle der har købt programmet. |
Hvem sagde noget om MAC? Det er jeg slet ikke kreativ og smart nok til at bruge Du kan bare lave det webbaseret, så er du fri for at tænke på platform. |
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Synes det ser ud til at være et godt program og en flot hjemmeside du har fået sat sammen.
Hvis vi lige ser bort fra forskellene mellem Safari, Internet Explorer, Firefox og Chrome med flere ;) |
Jeg vil meget gerne kunne holde lidt mere styr på teksterne til katalogerne. Det betyder, at jeg så sidder og skriver teksterne et andet sted og vil derefter gerne kunne copy/paste teksten fra det andet sted ind i programmet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Lavet man det ordenligt, er der ingen problemer i det. |
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Det var tænk sådan oprindeligt men da flere linkkataloger ikke understøtter CTRL+V ville jeg ikke tage det med i programmet. Men jeg skal tilføje det i næste version. |