Jeg vil meget gerne have nogle lagerførende agenter, som jeg sender armbåndene til og så er det kun dem som sælger dem i det pågældende land. Eller har du et bedre forslag, er nemlig ret ny i det her fag?
Jeg vil meget gerne have nogle lagerførende agenter, som jeg sender armbåndene til og så er det kun dem som sælger dem i det pågældende land. Eller har du et bedre forslag, er nemlig ret ny i det her fag?
Kan se at du har solgt 6000 stk. Det maa da siges at det er ret flot. Hvorlang tid er det over?
Men køber folk ikke dem mere eller mindre fordi de har været paa en Event med siingle.net? Eller hvilken historie for de med i hatten. "er du single saa køb dette armbaand? ;-)
kan se du ikke har slaaet din PB til. Kunne godt tænke mig noget med pris etc. Saa hvis du slaar din PB til kan vi tage den der, hvis du da ikke vil frem med det i traaden her.
De er både solgt fra hjemmesiden og diskoteker køber dem også og sælger dem videre :)
Diskotekerne køber dog poser med hundrede i af gangen, men de sælger dem næsten hurtigere end jeg kan følge med, så ideen må jo være god og så tænkte jeg at det bare skal tiludlandet. Er ved at lave en aftale med en i Norge, fordi mange bestiller via hjemmesiden deroppe fra, men det er for syrt i porto at sende til norge. Så vil gerne finde nogle lagerførende agenter.