Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår til alle jer aminoer - hvor er det fedt med siden her, har brugt den rigtig meget i forbindelse med opstart af min nye webshop www.postart.dk

Vil meget gerne have tilbagemeldinger på siden - funktionalitet og brugervenlighed. Og ikke mindst ideer til hvordan jeg får den ud over stepperne uden at bruge en fomue.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes designet er flot og godt nok lavet

Udnyt hver side unikke titler og 65 tegn denne her mener jeg <title>PostArt - Køb kunst og støt en afrikansk kunstner</title>

Betingelser siden kommer i pup op  vindue lav det på en normal side , der er mange der hader disse pup op vinduer.

Billige markedsføring find links bla. Denne liste indeholder en del links

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

fed side og fedt koncept: efter min mening så ville det være  fedt hvis banner teksten var mere i øjenfalden. jeg skulle lige fine teksten og så knibe øjne før jeg fattede siden.. det ville være rart hvis man ikke var i tvivl om hvad siden handlede om særligt når navnet ikke fortæller nok! :-)

men det var bare mit besyv ellers syntes jeg du har gjort mange gode ting ofr at skabe et gennemført koncept - hvertfald overfor brugeren.

nå ja en sidste ting som stadigvæk generer mig er at du åbner for snakken om hvor og hvor meget i tjener men svarer egentligt ikke helt på om i får overskud eller om i bare får det til at løbe rundt med en normal fast løn!!

ja jeg undre mig stadigvæk over om i tager 450,-kr til jeres "udgifter" eller om i tager 50,,-kr - hvorfor jeg nævner det er måske mere for at sige, gør det klart eller undlad det :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Møldrup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, men jeg er ikke helt hooked på konceptet.

Første indtryk er at der er fuld åbenhed - men desværre offentliggør I ikke hvor meget der går til kunstnerne. Hvor store omkostninger har I og hvor meget tjener hver enkelt maler i Afrika?

Min skepsis siger mig, at her er et udbredt område for svindel - ikke at I gør det - men mistanken ulmer. Sådanne sites er set før - hvor det har været svindel, så hvis I vil have succes, må I nok desværre alliere jer med et fairtrade organ, der kan sikre at der rent faktisk er tale om afrikanske kunstnere og ikke kinesisk samlebåndsarbejde - og at disse modtager en fornuftig betaling for værkerne.

http://www.fairtrade.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)