Vil gerne betale et eller andet for en kopi af skabelonen, og har intet med nyheder at gøre. Mvh |
Tror du går i den rigtige retning med Global nyhedsting;) Kunne også lave en klima kategori!!
Vil gerne betale et eller andet for en kopi af skabelonen, og har intet med nyheder at gøre. Mvh |
Køb ren argan olie her
Tror du går i den rigtige retning med Global nyhedsting;) Kunne også lave en klima kategori!! |
|
Hvornår stopper ''auktionen''?
6000 kr. `<<<< |
Handel med varepartier via Trademen
Ja hvis man selv har modet på at lave opsætningen selv kan det købes som tema. Til dem der vil kaste sig over det skal jeg dog hilse og sige det ikke er så nemt som det ser ud. Og det tema du modtager er en blank side. Henrik må indrømme jeg syntes dit indlæg i denne tråd er dårlig stil, blandt ellers gode ting jeg kan se du har bidraget med. Enighed om hvorvidt dette er sandt kan vi råbe om længe, og jeg øsnker ikke at starte en diskution om dette eller andre off topic ting. Denne tråd handler om mit site der evt er til salg ikke wordspress temaer eller andet med relationer dertil. |
bloggers, se lige hvad det er Henrik svarer på. |
Slap af, han henviser da bare til hvor man kan få det theme du har brugt.
|
Er det et bud ??? Jeg stopper den vel når folk holder op med at byde, har fået en del tilbud af forskellig karakter. |
Han kunne have valgt at sende det i en PB, men generelt mener jeg at det er en af de gode ting ved Amino, at alle kortene kommer på bordet og så kan eventuelle købere vurdere ud fra det. Ellers kunne du jo have valgt at benytte Amino marked eller QXL for den sags skyld. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Køb ren argan olie her