Ja kan godt sende analystics. Den er dog faldet drastisk efter jeg holdt op med at lave indlæg. Folk søger jo som regelt efter de seneste nyheder, og ikke dem der skete for en måned siden. Men hvis du holder datoen for de sidste indlæg op mod analytics kan du dog se jeg før stoppet havde mellem 150 og 250 unikke besøg om dagen fra organiske google søgnigner, over en "længere" periode.
hej lidt synd du giver op nu, syntes det er et rigtig godt bud på en nyhedsside!!
du har lagt meget arbejde i det kan jeg se og vil lige minde dig om hvorfor mange iværksættere ikke får succes, rigtig mange giver op lige før det bliver en succes pga de er nedkørte og trætte, som iværksætter syntes jeg det er min pligt at minde dig om det hvis man nu har mistet fokus og glemt hvorfor man startede :-)
tænk over det, all the best med din fremtidige succes :-)
Jeg har et par almene spørgsmål til måden du laver siden på!
Hvordan samler du nyhedsmaterialet?
og laver du total ny-skrivning - dvs ingen tekst-ripoff?
Hvad med billedmaterialet - har du fundet et sted med royaltyfree billeder til kommercielt brug?
Man kan få et bekosteligt sagsanlæg som er dømt til at tabes, såfremt man bruger billeder/tekster som man ikke har rettighed til. Og med et nyhedsmedie vil ophavsmændende hurtigt finde frem til uretmæssigt brug, hvis der var tale om dette. Så derfor må metoden du laver nyhederne på være det vigtigste ved salget af webstedet, da indholdet -som du selv skriver - er uddateret som det er.
Disse oplysninger syntes jeg følger med sitet.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk