Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke til Lars Løkke Rasmussen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var spændt på hvordan Lars Løkke Rasmussen vil klare sin første nytårstale, men blev meget positivt overrasket.

Flot tale, ingen fodfejl, troværdig.

Tillykke.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Der er jeg så dybt uenig med dig. Han modsiger sig selv. Han advarer om grådighed, men i dag træder den nye skattereform jo i kraft. 

"Problemet er at mange unge ikke er i arbejde" Måske skulle han prøve og få laver nogen flere lærepladser så.

Derudover så skal vi have de bedste læger i verden, og den bedste folkeskole osv osv. men han har lige lavet et kæmpe hul i statskassen, hvordan vil han finansiere det?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det synes jeg også han gjorde ganske godt.

Ikke nogen let opgave.

Vedr. skattelettelser er det da helt naturligt at de der betaler mest, også får mest tilbage.

Hvis du får 10% rabat på nogle varer, ja så er det den der køber for mest, så får mest rabat i kr.

Mvh

Jesper

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:51

Hej jeg er faktisk enig med jer begge..

Jeg synes der blev stillet mange gode udsagn i hans tale, men som Morten skriver - hvordan vil man gøre Danmark til et af de 10 rigeste lande i 2020. Her tænker jeg som dig Morten at han give skattelettelser til de rige. Som han selv sige: pengene skal blive på kistebunden - hvordan det..

Og han siger alle skal arbejde - hvorfor bliver der så flere førtidspensionister... - hvorfor ikke lave en ordning hvor man kan aktivere disse førtidspensionister på deltid... det er da til glæde for samfundet og ikke mindst de førtidspensionister som stadig kan arbejde lidt, om det er 1 dag om uden eller 4 timer om dagen 5 dage... Det skaber mere glæde og det beriger samfundet..

Så alt i alt der manglede noget, noget var godt, men denne regering tænker for meget på dem der har det godt, og glemmer dem som har det skidt, i hvert fald i det store hele....

Så LARS LØKKE RASMUSSEN, hvis du vil have succes som vores statsleder, så tag dig sammen...

godt nytår

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:04

Hej,

Skriver fra min iPhone, da min computer gik i stykker i går.

Er jeg den eneste der er dybt enig i at hvis ens drøm skal blive til virkelighed, at man så læser bøger?

Er bøger, som han sagde, den ENESTE nøgle til succes?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:07

Simon:

Hej,

Skriver fra min iPhone, da min computer gik i stykker i går.

Er jeg den eneste der er dybt enig i at hvis ens drøm skal blive til virkelighed, at man så læser bøger?

Er bøger, som han sagde, den ENESTE nøgle til succes?

Det er ikke den eneste vej men den bedste for flertallet ville jeg mene.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:10

Simon:

I en global verden er vejen frem for et lille land special viden, og det inkludere altså bøger ;D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)