Jeg kender ikke siden så godt så ved ikke hvor præcise de er... Jeg har bare selv købt en side der lå meget meget tæt op af en anden og kunne ikke finde aktivitet på det andet domæne og købte af den årsag mit domæne, men ikke sikkert de er så gode til update.
Jeg beklager meget jeg var kommet så langt i din bestillings formular.
Dit billede skulle da gerne være ''bevis'' nok til at der sker en del, så vi kan få lukket munden på de andrehovder ;)
Uden at jeg mener at have brokket mig, så er der nok bare nye spørgsmål, er det 14000 ordre siden han købte siden for få dage siden, er det siden de startede for 11 år siden eller er det overhoved et krav at man starter på ordre nr 1?
Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill., hvis han altså ikke mener vi alle er tabere, og så se om han ikke er interesseret i at lave affiliate med 10% per ordre istedet.
Jeg beklager meget jeg var kommet så langt i din bestillings formular.
Dit billede skulle da gerne være ''bevis'' nok til at der sker en del, så vi kan få lukket munden på de andrehovder ;)
Uden at jeg mener at have brokket mig, så er der nok bare nye spørgsmål, er det 14000 ordre siden han købte siden for få dage siden, er det siden de startede for 11 år siden eller er det overhoved et krav at man starter på ordre nr 1?
Det var ment som ironi min tekst.
Jeg tror da godt vi alle ved han ikke når 5-6 mill. men som jen siger, vi kan da prøve og hjælpe den lille mand :D
Hvorfor ikke hjælpe manden med at nå de 5-6 mill., hvis han altså ikke mener vi alle er tabere, og så se om han ikke er interesseret i at lave affiliate med 10% per ordre istedet.
Det var jo det tilbudet var til Aminoer ikke?
God nat og sov godt.
God ide... Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.
Det var jo det tilbudet var til Aminoer ikke?
God nat og sov godt.
God ide... Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.
det lyder som en god aftale at tjene 10% per ordre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Anbefaler gerne siden den boksetræner jeg kender også skal han få den helt gratis, så kan vi se om det hjalp til at han ved første offenlige regnskab er kommet op på de 5-6 mil.
Tak for det.
Jeg skal gerne gøre gengæld når jeg har mulighed for det.