Hej til alle herinde jeg vil gerne ønske jer alle sammen et rigtig godt Nytår. |
Godt nytår!! :)
Hej til alle herinde jeg vil gerne ønske jer alle sammen et rigtig godt Nytår. |
Godt nytår!! :) |
Med flere spændende opgaver. I ønskes også at have det godt. |
Chuuuuu
Godt nytår til alle Aminoer, og alle ikke-aminoer, der bare læser med |
Ja, godt nytår til alle jer derude. |
Håber også at amino.dk 2010 kan blive året hvor "håndværkere" også kan føle sig velkommen. At det også kan komme til at dreje sig om andet end SEO - IT m.m. Da bl a. en iværksætteres/selvstændigs hverdag er meget andet også. Bl.a. gerne flere emner fra håndværkerens hverdag, herunder også flere jura mæssige forhold, da bl.a hverdagen for en håndværker også indholder juridiske perspektiver. Håber flere jurister/advokater vil bidrage med diverse bidrag. Ellers tak til alle, også til en for det meste sober tone på amino.dk. Dog kunne jeg godt tænke mig lidt mere kød på flere forskellige tråde. Har sommetider indtryk af, at man sommetider bare ønsker og "blive set". Vil det ikke af hensyn til image somme tider være bedre, og bare "holde kæft" ? når man alligevel ikke har noget fagligt og bidrage med. Og så nøjes med at læse andres bidrag. Eksempelvis var indlægget om "REFERENCEBILLEDER", (www.koludabyg.dk) og de efterfølgende kommentarer af megen lille værdi af hensyn til problemstillingen i pågældende tilfælde, som kun var af juridisk karakter, og ikke alle andre "personlige kæpheste". www.aminao.dk skal vil også være en styrke i at alle forskellige kompetencer "hersker her". ? Eller er der en tendens til at det er "særlige" amino profiler der gør sig gældende ? Har bla. lagt mærke til, at der er forholdsvis mange anonyme læsere der er online. Bliver disse frastødt af ånden på www. amino.dk ? Tak til alle for 2009.
RÅD & MAL
|
Godt nytår folkens, håber i har fingre og øjne i behold ;) |