Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt kosmetik mærke til mænd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har en ven som er i gang med et nyt kosmetik mærke. Produktionen er snart i gang i Frankrig, og i løbet af 2010 vil den første serie være at finde i Danmark. Der er tale om en økologisk serie bestående af diverse creme, parfumer og voks til mænd.

Hvis der nogen forhandler og sælger der har interesse, eller vil høre mere om mærket og serien, så er i velkommen til at skrive til Aksel Rømer på ak@akselromer.dk

www.akselromer.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:33

Hej

Nu skriver du at produktionen snart skal i gang.

Det er nok en rigtigt god idé at lave nogle markedsundersøgelser først, da der ikke er 1% af mandlige forbrugere af de 3 områder du nævner, der på nogen måde går op i om tingene er økologiske eller ej.

Og da der ikke findes en standard for hvornår eller i hvilken grad et kosmetisk produkt er økologisk, så ville jeg råde din ven til at være meget påpasselig, da der slås hårdt ned på produkterne fra forbrugernes side, hvis ikke det er økologisk som de opfatter det.

Forbrugerne i Danmark opfatter økologisk som noget statskontrolleret, og det er det ikke for kosmetikkens vedkommende, så hvis der bare er det mindste de kan "klage" over, så er det dødsdømt.

Bare en tanke, så din ven kan efterprøve om det nu er rigtigt det han har gang i.

Skirv hvis I har behov for assistance.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:51

hej

Markedsundersøgelser er blevet lavet, og jeg er sikker på at han har styr på love og de ting der er omkring det. Hans familie lever af produktion og salg af økologiske vare i over 20 år.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:59

Hej

Jeg skriver ikke om loven, der er ingen lov der regulerer hvor stort et indhold af økologiske ingredienser (det kan være 0,1%)  der skal være for at man kan kalde kosmetiske produkter for økologiske.

Så det var mere ment som en venlig henstilling til ikke at begå de fejl som andre begår :-) Og fødevareproduktion er langt fra det samme som kosmetik fremstilling, og endnu længere fra hinanden markedsnæssigt.

Opbygning af et salgsnetværk er bekosteligt og problematisk, men kan da lade sig gøre. Danmark er dog et lille land, og hvis man ikke har forbindelserne i orden, så bliver det dyrt.

Tag f.eks. GunBritt, hun har mistet millioner. Den eneste der har tjent mange penge på deres produkter er Dennis Knudsen og Ole Henriksen og ingen af dem har "økologiske" produkter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:08

Jeg tog det heller ikke så tungt ;) men jeg kan også godt følge dig. Men jeg er ret sikker på at han er ved at få styr på tingene, da han nu har været undervejs i over et år med projektet. Så lad os nu se hvordan det kommer til at gå ;) Nogle af deres andre projekter findes blandt andet her:

www.romernaturprodukt.dk - som han er adm. direktør.

www.oerbaek-bryggeri.nu - som hans storbror og far er direktør for.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:20

La' mig høre mere.

på info@rengoringssalg.dk

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:12

Du må også meget gerne sende mere info til :mikkel.fitness@gmail.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:18

kenancorbo:

Jeg tog det heller ikke så tungt ;) men jeg kan også godt følge dig. Men jeg er ret sikker på at han er ved at få styr på tingene, da han nu har været undervejs i over et år med projektet. Så lad os nu se hvordan det kommer til at gå ;) Nogle af deres andre projekter findes blandt andet her:

www.romernaturprodukt.dk - som han er adm. direktør.

www.oerbaek-bryggeri.nu - som hans storbror og far er direktør for.

Lyder fornuftigt. Og jeg kender godt Signe Rømer, handler med dem.

Så det virker fint.

Mvh.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)