Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle trådstartere kan være en smule irriterende...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Det er et kendt problem at populære forums med tiden vil blive så store at det virker negativt for nogle. Det sværere at finde sin egen tråd som ny, der bliver konstant stillet de samme spørgsmål for de gamle, jo flere brugere jo flere dårlige brugere osv

Hvordan kan det løses? Kan man dele et forum op i nye og gamle? Så nye ikke ser de gamles? Ligesom plus medlemmer har sin egen forumsdel allerede nu.

Jeg har ingen løsning, men har selv oplevet at et forum med tiden blev for meget af det samme, og for meget af alting. Amino er i forvejen allerede delt op i mange kategorier.

Jeg mener ikke at der er brug for at opdele Amino, det vil jo være lidt imod ånden. Man kan vel ikke gøre så meget ved det, selvom det er død træls. Jeg skrev egentligt også denne post i frustration over det. Jeg har haft to tilfælde af problemet de sidste to dage, og det er lidt trist.

Rolig nu, 2 dage og du  brokker dig allerede?....

Der kan nemt gå 3-4 osv, dage mellem jeg logger på herinde?...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:15

DenGlade:

Rolig nu, 2 dage og du  brokker dig allerede?....

Der kan nemt gå 3-4 osv, dage mellem jeg logger på herinde?...

Brokker og brokker mig, jeg kommer med frustration over det. Mener du virkeligt, at hvis du har stillet et spørgsmål som er vigtigt at få styr på, så logger du først ind 3-4 dage efter for at du har stillet spørgsmålet? Tongue Tied

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:35

Hej Aminoer,

Jeg har den seneste tid oplevet flere trådstartere, som ikke følger op på de spørgsmål de selv har stillet. Jeg syntes at det er pænt belastende at bruge tid på at besvare spørgsmål, som der ikke kommer en skid respons på, ikke engang så meget som et enkelt tak.

Jeg har selv prøvet at tage mig tid til at besvare spørgsmål, men har også læst andre tråde hvor jeg ikke selv har deltaget, hvor trådstarter ikke reagerer på noget som helst. 

Er jeg den eneste der har lagt mærke til det den seneste tid?

Hej

Trådstarteren starter en tråd lader folk komme med deres holdninger, spørgsmål har jo ikke altid et "sandt/falsk" svar, trådstarteren går ind i debatten på ligefod med dem som skriver i tråden,.

I de tilfælde hvor der er  et "sandt/falsk" svar, hvor trådstarteren afventer et svar er dennes rolle naturligvis, at sige til når der er et accepttabelt svar.

vh preben

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:39

Der er sikkert forskel på hvor tit på vi logger på der os der er os der logget på i døgndrift og dem der både har familie og et andet arbejde der umulige gøre de kan logger på , begge 2 er gode tråd starter .

En god tråd starter besvarer tråden så hurtigt han eller hun kan

Næsten alle starter en tråd for at få et godt råd om et eller andet og håber på besvarelse af sit spørgsmål

Jeg synes der skal være plads til alle både de super aktive og de mindre aktive , så man skal lære at tage hensyn til hinanden , da vi er mere end 42.000 bruger på dette forum.

Der er enkel tråde har jeg set, der ikke er besvaret , med jeg synes ikke problemet ser ud til at være det vilde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:48

Jeg kan kun give jer ret. Men nu ligger debatten jo også i at der slet ikke kommer noget respons fra en trådstarter, selvom folk har brugt tid på at besvare spørgsmålene så godt de kan. Debatten er ikke startet for at vi skal diskuttere hvor lang tid der skal gå mellem at man logger på Amino...

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 11:53

Så må du huske hvilke trådstartere du ikke skal bruge tid på Wink

preben

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:17

Tro mig, det gør jeg også Stick out tongue

Godt nytår...

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 12:20

Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12

Mille-Maj:

Jeg kan godt følge dig i, at det er for dårligt at folk ikke følger op, når nogle bruger tid på at besvare spørgsmål. Når det så er sagt, så har jeg selv været i den situation, at jeg ikke vidste at der var kommet svar.....måske det sker for andre?

Du får sjovt nok en besked i din indbakke, så snart der sker noget i en tråd... Så den undskyldning dur ik...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14

Jeg har den seneste tid oplevet flere trådstartere, som ikke følger op på de spørgsmål de selv har stillet. Jeg syntes at det er pænt belastende at bruge tid på at besvare spørgsmål, som der ikke kommer en skid respons på, ikke engang så meget som et enkelt tak.

Synes der er mange anonyme profiler, der gør sådan... Men sådan er det, og så må man bare krydse fingre for, at andre kan bruge svaret nu eller senere hen...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)