Jeg har den seneste tid oplevet flere trådstartere, som ikke følger op på de spørgsmål de selv har stillet. Jeg syntes at det er pænt belastende at bruge tid på at besvare spørgsmål, som der ikke kommer en skid respons på, ikke engang så meget som et enkelt tak.
Jeg har selv prøvet at tage mig tid til at besvare spørgsmål, men har også læst andre tråde hvor jeg ikke selv har deltaget, hvor trådstarter ikke reagerer på noget som helst.
Er jeg den eneste der har lagt mærke til det den seneste tid?
Jeg har den seneste tid oplevet flere trådstartere, som ikke følger op på de spørgsmål de selv har stillet. Jeg syntes at det er pænt belastende at bruge tid på at besvare spørgsmål, som der ikke kommer en skid respons på, ikke engang så meget som et enkelt tak.
Jeg har selv prøvet at tage mig tid til at besvare spørgsmål, men har også læst andre tråde hvor jeg ikke selv har deltaget, hvor trådstarter ikke reagerer på noget som helst.
Er jeg den eneste der har lagt mærke til det den seneste tid?
Det er aldrig spildt arbejde at give et godt og brugbart svar. Trådstarteren er sikkert ikke den eneste der mangler svar på netop det spørgsmål og lur mig om ikke tråden også bliver fundet af andre på f.eks. en googlesøgning, hvis spørgsmål og svar er relevant.
Det er et kendt problem at populære forums med tiden vil blive så store at det virker negativt for nogle. Det sværere at finde sin egen tråd som ny, der bliver konstant stillet de samme spørgsmål for de gamle, jo flere brugere jo flere dårlige brugere osv
Hvordan kan det løses? Kan man dele et forum op i nye og gamle? Så nye ikke ser de gamles? Ligesom plus medlemmer har sin egen forumsdel allerede nu.
Jeg har ingen løsning, men har selv oplevet at et forum med tiden blev for meget af det samme, og for meget af alting. Amino er i forvejen allerede delt op i mange kategorier.
Jeg har også lagt mærke til det, og det er vel lidt irriterende må jeg også indrømme. Men som Nicolaj siger, så er der jo andre som kan bruge ens svar, og det er vel hele idéen bag forumet? Og selvfølgelige også branding :-)
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Jeg har også lagt mærke til det, og det er vel lidt irriterende må jeg også indrømme. Men som Nicolaj siger, så er der jo andre som kan bruge ens svar, og det er vel hele idéen bag forumet? Og selvfølgelige også branding :-)
/ Morten
Ja, branding er også en stor del af at være på Amino. Den del har jeg dog ikke så meget gavn af med mit erhverv
Det er et kendt problem at populære forums med tiden vil blive så store at det virker negativt for nogle. Det sværere at finde sin egen tråd som ny, der bliver konstant stillet de samme spørgsmål for de gamle, jo flere brugere jo flere dårlige brugere osv
Hvordan kan det løses? Kan man dele et forum op i nye og gamle? Så nye ikke ser de gamles? Ligesom plus medlemmer har sin egen forumsdel allerede nu.
Jeg har ingen løsning, men har selv oplevet at et forum med tiden blev for meget af det samme, og for meget af alting. Amino er i forvejen allerede delt op i mange kategorier.
Jeg mener ikke at der er brug for at opdele Amino, det vil jo være lidt imod ånden. Man kan vel ikke gøre så meget ved det, selvom det er død træls. Jeg skrev egentligt også denne post i frustration over det. Jeg har haft to tilfælde af problemet de sidste to dage, og det er lidt trist.
Det er aldrig spildt arbejde at give et godt og brugbart svar. Trådstarteren er sikkert ikke den eneste der mangler svar på netop det spørgsmål og lur mig om ikke tråden også bliver fundet af andre på f.eks. en googlesøgning, hvis spørgsmål og svar er relevant.
Det er selvfølgeligt rigtigt nok at det måske vil blive fundet af andre som har samme spørgsmål, men jeg syntes stadig det er deprimerende at nogle mennesker ikke har respekt for andre. De bruger jo stadig væk f.eks. min tid, hvor jeg f.eks. kunne have hjulpet andre mennesker..
Jeg kan godt følge dig i, at det er for dårligt at folk ikke følger op, når nogle bruger tid på at besvare spørgsmål. Når det så er sagt, så har jeg selv været i den situation, at jeg ikke vidste at der var kommet svar.....måske det sker for andre?
Og i sidste ende vil jeg give de andre ret i, at mange får gavn af svarene, så hvad der er godt givet ud, kommer aldrig skidt tilbageså man skal nok svare fordi man har lyst, og ikke flade være, hvis man forventer noget tilbage
Hilsen Mille-Maj som henter mange gode svar herinde, og som selv er meget taknemmeligt, når nogle gider svare.
Det er rigtigt at man måske ikke ved at der er kommet et svar, men man ved jo at man har stillet et spørgsmål, så må man lige huske at smutte forbi i løbet af dagen. Det er jo heldigvis så nemt her på Amino, at man klikker på på "Dine egne", så kommer alle de tråde man deltager i frem
DET vidste jeg f.eks ikkehaha......jeg forstår heller ikke hvad det der karma er for noget. Men sådan er der jo så meget, når man skal sætte sig ind i nye sager.....