Hej, Jeg har fået tryk nogle 71 kort, hvorpå alt er gjort klart til at jeg selv kan udskrive dem via summasummarum. |
Hej og godt nytår
Send mig din mail adresse, så sender jeg dig en skabelon.
Hej, Jeg har fået tryk nogle 71 kort, hvorpå alt er gjort klart til at jeg selv kan udskrive dem via summasummarum. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej og godt nytår Send mig din mail adresse, så sender jeg dig en skabelon. |
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Hej, er der mulighed for at du kan sende mig skabelonen også, kan sendes på ml@net-planner.dk På forhånd tak
//Martin Larsen |
Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics
Hej Kim, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej Kim, Jeg vil blot sige, at det er da god karma og hjælpsomhed. Jeg bruger ikke selv FIK kort endnu, men hvis jeg kommer til det, ved jeg hvem der kan levere varen. Hav en god weekend.. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Kim, |
Ingen andre der kan hjælpe? |