Syntes du nedenstående lyder interessant? "xx.com believes that everyone can teach! That's why we have created a low-cost online knowledge exchange where you can learn a new skill or pass your skills on to others - we call it Recycled Knowledge!" Nyt koncept inspireret af www.teachstreet.com er klart - Jeg mangler blot IT partner / Investor til at hjælpe helt fra start med at få skabt det første grundlag og løfte ideen sammen med mig i vores fremtidige virksomhed sammen. IT partneren skal evne at skabe websites efter de nyeste standarder med fokus på brugervenlighed. Dele af projektet vil muligvis være SaaS, men det er her hvor dine/jeres input kommer ind - hvordan gør vi dette bedst muligt! Jeg søger partnere - ikke leverandører! Glæder mig til at høre fra dig,
Mvh, Michael Pedersen |
Hej Michael
Måske skulle du overveje, at tage til til StartupLab i Februar, der ville du både kunne pitche til investorer, få hjælp til forretningsmodel og meget mere.
Du kan læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/76967.aspx, jeg har ladet mig fortælle at det står lidt sløjt til med tilmeldinger fra Amino. Hvilket jo ikke kan være rigtigt, for hvis man ikke kan finde inovative it-iværksættere her, hvor så ?