Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor / IT partner søges til nyt globalt online projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sliema, Malta
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du nedenstående lyder interessant?

"xx.com believes that everyone can teach! That's why we have created a low-cost online knowledge exchange where you can learn a new skill or pass your skills on to others - we call it Recycled Knowledge!"

Nyt koncept inspireret af www.teachstreet.com er klart - Jeg mangler blot IT partner / Investor til at hjælpe helt fra start med at få skabt det første grundlag og løfte ideen sammen med mig i vores fremtidige virksomhed sammen.

IT partneren skal evne at skabe websites efter de nyeste standarder med fokus på brugervenlighed. Dele af projektet vil muligvis være SaaS, men det er her hvor dine/jeres input kommer ind - hvordan gør vi dette bedst muligt!

Jeg søger partnere - ikke leverandører!

Glæder mig til at høre fra dig,

Mvh,

Michael Pedersen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:37

Hej Michael

Måske skulle du overveje, at tage til til StartupLab i Februar, der ville du både kunne pitche til investorer, få hjælp til forretningsmodel og meget mere.

Du kan læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/76967.aspx, jeg har ladet mig fortælle at det står lidt sløjt til med tilmeldinger fra Amino. Hvilket jo ikke kan være rigtigt, for hvis man ikke kan finde inovative it-iværksættere her, hvor så ?

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:48
Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 13:18

Project 2010:

Syntes du nedenstående lyder interessant?

"xx.com believes that everyone can teach! That's why we have created a low-cost online knowledge exchange where you can learn a new skill or pass your skills on to others - we call it Recycled Knowledge!"

Nyt koncept inspireret af www.teachstreet.com er klart - Jeg mangler blot IT partner / Investor til at hjælpe helt fra start med at få skabt det første grundlag og løfte ideen sammen med mig i vores fremtidige virksomhed sammen.

IT partneren skal evne at skabe websites efter de nyeste standarder med fokus på brugervenlighed. Dele af projektet vil muligvis være SaaS, men det er her hvor dine/jeres input kommer ind - hvordan gør vi dette bedst muligt!

Jeg søger partnere - ikke leverandører!

Glæder mig til at høre fra dig,

Mvh,

Michael Pedersen

Hvordan vil du bidrage med projektet, har du 2 millioner så vi kan komme igan  eller kan du programere, hvad forventer du af en kommende partner?

Fra Sliema, Malta
Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 00:21

@Lundsby - Tak for dit input!

@ Peter

Tak for din interesse - jeg vil sende et udkast på din mail i ugen der kommer.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 00:26
Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 00:57

Hej

Nå men så håber jeg at i får held med jeres projekt!

Preben

Fra Sliema, Malta
Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 11:57

Hej Preben,

Som jeg skrev i tidligere reply, sender jeg udvidet oplæg til den email du opgav i tråden tidligere - var dette ikke en god nok løsning?

Alternativt har du måske en Skype adresse du kan sende mig? write2michaelp@hotmail.com

Kan måske være lidt nemmere at kunne skrive over Skype direkte...

Lad mig vide hvad er bedst for dig, så vi kan komme videre!

dbh.

Michael

Fra Sliema, Malta
Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 12:02

Hej Niklas,

Tak for input!

Desværre er jeg bosat på Malta og har marathon samt MBA eksamen på disse dage, så den bliver lidt svær at møde op til!

Dog super koncept, fedt at du/I har taget initiativet til dette!

The best of luck!

Michael

Fra Sliema, Malta
Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 11:36

Supplerende info:

Da der er flere som har spurgt hvilken rolle fordeling jeg har tænkt mig i projektet, så vil jeg lige uddybe lidt videre.

For at bruge en alm. organisationsopbygning til at illustrere, vil jeg beskrive som følgende:

Din rolle:

* Partner i firmaet - søger efter en med evnerne og motivationen - ingen store kapital indskud før vi har et bæredygtigt produkt!
* IT partner som styrer IT afdeling 100% efter vores fælles målsætninger
* Ide udvikling, konstante forbedringer for at gøre sitet endnu bedre, smart, brugervenligt og up to date!
* Du har bred kompetence indenfor opbygning af websites til nyeste standarder, erfaring med opbygning af desktop app's en fordel men ikke nødvendighed. Du skal kunne skabe/indbygge brugervenligt Content Management System således alt indhold på sitet kan opdateres af alm. brugere. (off the shelf løsning måske? op til dig!)
* Du er en positiv fighter, der er villig til at starte fra bunden på en kæmpe ide med fremragende indtjeningsmuligheder!
* Du er helt enig med udtalelsen "25 % af en success er bedre end 100% af en fiasko!"
* Du er villig til at arbejde med dette projekt udenfor normal arbejdstid med en kæmpe indsats (du beholder dit normale job i starten)

Min rolle:

* Partner og CEO i firmaet
* Ide udvikling, content manager, marketing, salg, operations
* Jeg bidrager med stor salgs/marketing erfaring fra både off samt online verdenen
* Jeg har stor forståelse for IT, programmering, opsætning af sites, men programmerer dog ikke selv.
* Jeg smider alle nødvendige timer i dette projekt (og flere til), beholder dog normalt job indtil ideen kan bære en løn udgift.

Sammen leder vi efter:

* Tredje partner til firmaet
* Ansvar for finance, accounting samt HR opgaver.
* Personen er villig til at arbejde med dette projekt udenfor normal arbejdstid med en kæmpe indsats (du beholder dit normale job i starten)
* Personen er en positiv fighter, der er villig til at starte fra bunden på en kæmpe ide med fremragende indtjeningsmuligheder!
* Personen er helt enig med udtalelsen "25 % af en success er bedre end 100% af en fiasko!"

Håber ovenstående giver en lidt mere klar ide og håber at have vækket din interesse!

VI SKAL IGANG!! - LETS GO GO GO!!!!

For mere uddybende info på selve ideen, venligst skriv din private email adresse eller kontakt mig på write2michaelp@hotmail.com

"Some men dream of the past and ask why..I dream of the future and ask why not..."
- Ted Kennedy

Dbh.

Michael

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)