Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger feedback på min webshop, da jeg er løbet lidt tør for ideér  :) Mangler jeg ved, start video skal foresætte med flere produkter, bedre produkt billeder på webshoppen, RIGTIG RIGTIG MEGET SEO, da jeg slet ikke har sat mig ind i det. 

Der er helt sikkert også mange andre ting og det er dem som jeg måske har overset :)

www.change-technology.dk

Mvh

Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:01

Hej og tillykke med din butik ;-)

Velkomst på siden

Du har sikkert en rigtig god tanke med din velkomstside med lyd. Dog er dette i mine øjne et ”no go” bare i dette trin vil du miste kunder som ikke aner hvad siden kan gøre for dem eller måske kommer der en popop ved at brugeren skal opdatere sin medieplayer eller lign hvis denne er forældet, og detet kan også skræmme. (denne side jeg omtaler www.change-technology.dk) generelt er lyd på en webshop ikke en god ide

At finde og købe vare på siden

På din ”anden” forside http://change-technology.myshopify.com/ ville jeg nok anbefale dig at lavet så kunden med det samme ved hvordan de kommer videre til andre end de produkter du har sat på forsiden, da det ikke er alle kunder som er lige opmærksomme på dine links i toppen af siden.

Når man klikker ”alle vare” i toppen (og kommer til denne side http://change-technology.myshopify.com/collections/all) bør du gøre prisen tydeligere samt lave tydelige ”læg i kurv knapper”, Alternativt ”læs mere knapper”

Noget andet du bør over veje på dine produktvisningssider(se denne http://change-technology.myshopify.com/products/magic-bullet-kendt-fra-tv-shop) er at få ”læg i kurv” i toppen af siden, så man med det samme ved hvor man køber produktet uden at skulle lede ved at scrolle ned. Ydermere bør du gøre prisen tydligere og som knappen skal denne også kunne ses med det samme når man lander på denne side .

Købs/betalingsproces

-          Hvis det er muligt bør du gøre dine action knapper tydeligere, prøv at leg med forskellige farver, men Grøn og orange er ofte gode valg.

-          En ting som gør mig forvirret er man kan vælge mellem Forsikret pakke til 85,- og Forsikret pakke 2 til 110,-, hvad er ideen med dette valg er det valg mellem GLS og Postdk eller ling? I øvrigt ville jeg nok bare kalde det forsendelse da det uanset hvad du skriver er dig der bære ansvaret for forsendelsen kommer sikkert frem.

-          Din tak for ordre side bør nok indeholde en oversigt over hvad der er købt til hvilke priser samt yderligere relevante oplysninger for ordren

KRITISK FEJL (bruger crome)Har ikke kunnet vurdere om betalingen via paypal er brugervenlig da jeg får denne fejl når jeg vælger paypal:

There is a problem with the shop's PayPal configuration

Payment has already been made for this InvoiceID.

Andre fokus områder:

-          Dit topbanner bør være klikbar og linke til forsiden

-          Jeg har svært ved at se ideen med et Katalog som man kan bladre i og måden det fungere på skræmmer/leder også kunder væk fra din side (denne side http://change-technology.myshopify.com/pages/katalog)

-          Lav en fodnote med tydelige kontaktoplysninger cvr adresse mm.(obs så senere du har lidt kontakt oplysninger i højrehjørne så disse skal nok gøres tydeligere)

-          Din indkøbskurv skal også være meget tydeligere hvis kunden ikke går til kassen med det samme er den meget svær at finde.

Det var lige lidt hurtige fif som uden tvivl vil øge din konvertering 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

Forsiden den første side man kommer står der klik videre så kommer man til webshoppen fra det punkt mister du kunder.

Kan se umild bart er hjemmesiden lavet i et subdomæne myshopify.com , jeg ville ligge det på mit eget domæne og lave siden i en mangento webshop system ., det er ikke optimale i søgeord i optimering processen at webshoppen ikke ligger på dit eget domæne

Engelske titler på hjemmesiden lave dem til danske , gerne unikke på hver underside ,gerne 65 tegn

Kontaktsiden kan ikke se et CVR nummer lig det der vidste i har et eller lig det på nederst på siden på alle siderne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:30

Jeg kom ikke længere end til at min Chrome sagde at jeg manglede Quicktime plugin, så lukkede jeg sidenWink

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:45

Min Firefox crashede næsten (gik kold i et stykke tid), og herefter loadede introen i meeeeget laaaang tid.... jeg ville helt sikke også skrotte den.... Kill your darlings Wink

Ellers syntes jeg Martin kommer med nogle gode forslag, og når jeg kigger på hans side, er den MEGET mere overskuelig og brugervenlig end din....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:38

Samme holdning herfra. Min pc gik også helt kold. Det skræmmer kunderne laaaaaangt væk. Så væk med forsiden og mere fokus på brugervenlighed.

Held og lykke med det. Mvh Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 20:49

Jeg vil også sige at du skal droppe den første side, den er meeeeeeeeeeeget irreterende. Men selve webshoppen er meget flot og brugervenlig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)