Hej Aminoer! Sammen med min kone og en bosnisk samarbejdspartner er vi igang med at planlægge eventuel opførelse af en fabrik med hensyn til syning af tøj i Bosnien. Lønnen ligger meget lavt i Bosnien ca. 1200 kr. måned for en 50 timers arbejdsuge. Kvalitetsmæssigt er syarbejdet i top. Den endelige kalkulation er dog ikke færdig p.t. Vi har haft møde med vores bosniske partner i dag, og der vil kunne skaffes ca. 200 syersker i løbet af no time. Er der nogle Aminoer(indenfor tøjproduktion), der kunne være interesseret i at få syet i Bosnien. Ville være meget taknemmelig for en udmelding fra Aminoer, der kunne have interesse. Yderligere oplysninger kan fås via PM. Peter |
Hej Pia og Peter
Jeg ser først dette indlæg nu.
Jeg får muligvis brug for at få syet noget børnetøj. Indtil videre har jeg selv syet alt, hvad jeg har solgt, men er nu også begyndt at sælge noget engros, hvilket selvfølgelig betyder større partier.
Egentlig har jeg været på udkig efter en dansk systue, fordi jeg forestiller mig, at det så må være lettere selv at være en del af processen - men jeres ide lyder også god.
Er fabrikken blevet en realitet?
Håber at høre fra jer.
Godt nytår og mange hilsner
Line