Hej alle gode mennesker på dette utroligt hjælpsomme forum.
Jeg har en idé, for meget fritid, utrolige evner og en voldsom stor appetit for at skabe noget. Jeg har i det seneste stykke tid tilbudt min assistance til diverse projekter gratis, men jeg synes ikke det er så tit som jeg faktisk havde håbet og regnet med der er et virkeligt behov for dette. Grunden er nok, at jeg kun har været lettere opsøgende i indlæg og ikke stået med et fast koncept. Derfor har jeg nu givet mine tanker omkring hvordan idéen bedst muligt kommer til kort et friskt pust og ønsker derfor for en enkelt gangs skyld hjælp om lettere støtte.
Jeg søger "sponsor" til støtte af webhotel/domæne og måske andre småting som skulle dukke op. Kan eventuelt være behjælpelig med noget assistance som tak?
Lyder spændende men du har ikke givet så meget info om hvad det hele omhandler?
Flere vil nok syntes det var mærkeligt at du kun søger hjælp til webhotel/domæne da dette normalt er den mindste bekrymring man har når man står med et nyt og holdbart koncept.
Ideologien bag dette er netop at få konceptet indover med det samme.
Den korte version - Netværk for tilbydende og søgende gratis ydelser, med diverse info sider omkring hjælp og andet der kan hjælpe en på vej mod succes (tutorials, guldkorn, nem kontakt til eventuel investorer) og meget andet. selvfølgelig. Selv har jeg været behjælpelig med assistance for folk som har manglet en hjemmeside eller webshop at gå udfra og føre videre ud i livet da deres egen tekniske kunnen ikke har rakt og de brænder for at komme igang - Da jeg selv ved hvor kedeligt det er at stå med idéen men ikke har midlerne til at komme den til livs. Der skal en del til at folk tager initiativ til at hjælpe sine medmennesker når det kommer tli ydelser der normalt omhandler betaling, men er der et godt grundlag for at man skulle dele ud af sine evner en gang imellem, er man mere påvirkelig hvis andre har vist vej før :)
"Sponsor" eller ej, så bliver det en realitet. Men intet koncept uden standpunkter :)