Det er helt ok at lave sætninger på flere ord hvor dit nøgleord indgår i. Faktisk er dette anbefalelses værdigt hvis det er generel linkbuilding du sidder med, da en variation oftes undermunder i bedre resultater.
Som Kristian skriver, er variation i ankertekster en glimrende ting.
Og at inkludere en form for call-to-action i dine ankertekster vil også tit være en fin idé i forhold til de besøgende. "Klik her for at købe vores havenisser", "Læs mere om havenissernes historie" etc.
Det er helt ok at lave sætninger på flere ord hvor dit nøgleord indgår i. Faktisk er dette anbefalelses værdigt hvis det er generel linkbuilding du sidder med, da en variation oftes undermunder i bedre resultater.
Og at inkludere en form for call-to-action i dine ankertekster vil også tit være en fin idé i forhold til de besøgende. "Klik her for at købe vores havenisser", "Læs mere om havenissernes historie" etc.
Tak for dit svar Frank.
Synes du de tekster jeg har lavet med linksene er gode eller ville du selv have ændret noget? evt. nogle andre ideer til hvad vi ellers kan gøre?
Kiggede lige hurtigt på dit arbejde og fandt følgende .
1) du ikke anvender H1 (i stedet anvender du H2 til overskrift tekst).
2) Du læser også venstre kolonne før midterste kolonne.
3) Du har kategorierne i to identiske lister lige ved siden af hinanden (i venstre kolonne og i midterste kolonne) hvis du fik sat et billede foran kategoriene i midterste kolonne vil du sikkert opdage at der er en stor del af danskerne der heller vil "læser" billeder end tekst.
Kiggede lige hurtigt på dit arbejde og fandt følgende .
1) du ikke anvender H1 (i stedet anvender du H2 til overskrift tekst).
2) Du læser også venstre kolonne før midterste kolonne.
3) Du har kategorierne i to identiske lister lige ved siden af hinanden (i venstre kolonne og i midterste kolonne) hvis du fik sat et billede foran kategoriene i midterste kolonne vil du sikkert opdage at der er en stor del af danskerne der heller vil "læser" billeder end tekst.
Tak for svaret
Jeg vil lige hurtigt få det rettet alle de steder vi har det på shoppen. Tror det er sådan vi har fået lavet vores skabelon til det nye design men det ændre jeg lige ;)