Godmorgen Jeg er bosiddende i Litauen, og har gået med en idé i nogle dage, men ved ikke om jeg skal skyde en hvid pil efter den, men den er flg.: Vi ved jo alle sammen det er utroligt dyrt at gå til tandlæge i Danmark, især når du skal have lavet rodbehandlinger, kroner og mere i den klasse. Min tanke er at starte op med at tilbyde at danskere kan rejse til Vilnius og få lavet deres tænder, for det er meget billigere her over kan sige en krone koster ca kr. 500.- Ved at der er mange om budet, men hvis man nu laver det som en pakke ( fly,hotel og tandlæge) mon der så ikke er nogen der vil være med, du kan få en retur billet fra Kastrup til Vilnius for under kr. 2000.- og hoteller koster i midel klasse ca kr. 300-400 i døgnet for dobbelt værelse. Det jeg søger er meninger, for når man har en idé ser man næsten aldrig på det som kan gå galt..:-) Og skulle der være en i det Danske der kunne tænke sig at være med til idéen ville det være super for det er svært for mig at klare tinge i Danmark også.
|
Hej Povl
Helt fra toppen af, tror jeg det vigtigste punkt er at have/finde en dygtig tandlæge, som er internationalt uddannet, mestrer flere internationale sprog og som kan fremvise en betryggende reference liste. Du skal også kunne svare på hvordan en utilfreds patient er stillet efter en behandling. (alle tandlæger har utilfredse patienter).
Som du selv skriver er der andre om buddet, så du skal have noget konkurrence dygtigt at tilbyde.
Jeg har set flere tilbud på dentalrejser til attraktive europæiske metropoler, personligt synes jeg måske ikke lige at Vilnius kommer ind under min fortolkning af attraktiv metropol.
Vilnius har vel også den bagdel, at der er mindre flykapacitet og dermed højere billetpriser, sammenlignet med de mere populære storbyer i Europa.
Hvis du har argumenterne på plads til ovenstående, så er der kun det hårde arbejde tilbage.
Held og lykke.
De bedste hilsener
Finn