Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tandlæge rejser til Litauen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Jeg er bosiddende i Litauen, og har gået med en idé i nogle dage, men ved ikke om jeg skal skyde en hvid pil efter den, men den er flg.:

Vi ved jo alle sammen det er utroligt dyrt at gå til tandlæge i Danmark, især når du skal have lavet rodbehandlinger, kroner og mere i den klasse.                                                                                                     Min tanke er at starte op med at tilbyde at danskere kan rejse til Vilnius og få lavet deres tænder, for det er meget billigere her over kan sige en krone koster ca kr. 500.-                                                                               Ved at der er mange om budet, men hvis man nu laver det som en pakke ( fly,hotel og tandlæge) mon der så ikke er nogen der vil være med, du kan få en retur billet fra Kastrup til Vilnius for under kr. 2000.- og hoteller koster i midel klasse ca kr. 300-400 i døgnet for dobbelt værelse.

Det jeg søger er meninger, for når man har en idé ser man næsten aldrig på det som kan gå galt..:-)

Og skulle der være en i det Danske der kunne tænke sig at være med til idéen ville det være super for det er svært for mig at klare tinge i Danmark også.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:50

Hej Povl

Helt fra toppen af, tror jeg det vigtigste punkt er at have/finde en dygtig tandlæge, som er internationalt uddannet, mestrer flere internationale sprog og som kan fremvise en betryggende reference liste. Du skal også kunne svare på hvordan en utilfreds patient er stillet efter en behandling. (alle tandlæger har utilfredse patienter).

Som du selv skriver er der andre om buddet, så du skal have noget konkurrence dygtigt at tilbyde.

Jeg har set flere tilbud på dentalrejser til attraktive europæiske metropoler, personligt synes jeg måske ikke lige at Vilnius kommer ind under min fortolkning af attraktiv metropol.

Vilnius har vel også den bagdel, at der er mindre flykapacitet og dermed højere billetpriser, sammenlignet med de mere populære storbyer i Europa.

Hvis du har argumenterne på plads til ovenstående, så er der kun det hårde arbejde tilbage.

Held og lykke.

De bedste hilsener

Finn

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 10:59

Hej Finn

Ham tandlægen jeg har talt med kan Engelsk, Tysk, Russisk og Lithauesk, klinikken er super flot som en Dansk, men rigtigt som du siger de kan være dårlige til deres arbejde..:-(

Omkring klager har jeg forestillet mig jeg vil give 12 mdr. garenti, og hvis noget er helt galt sende dem til en Dansk tandlæge, betalingen af dette vil jeg få ved at sætte en procentdel til side hver gang der er en kunde.

Fra 10 januar begynder sas at flyve og til Vilnius så bliver der 4 afgange om dagen fra Kastrup mod 2 idag.

Nej Vilnius er ikke eksotisk..:-) men kører du 10 km uden for byen er der super natur, og inde i byen er der mange pæne pige hele tiden..:-)

Povl

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:24

Hej Povl

Jeg synes dine tanker med garanti lyder som en brandgod ide, det kunne være det som får folk overbevist.

At tandlægen taler tysk og engelsk lyder fint, det må være det en dentalrejsende forventer. Jeg ved ikke om man måske skulle tænke i en dansktalende person under behandlingen, så man undgår sproglige misforståelser, jeg tror det er vigtigt, at der ved første møde er en dansktalende, så det bliver helt klart hvad der skal laves, inden behandlingen påbegyndes ?

Jeg tror der skal tænkes meget i tryghed, det er vel få, som elsker tandlægebesøg, så når det sker, skal man føle sig i gode hænder.

Det med de pæne piger er heller ikke dårligt, men jeg ved ikke hvad konen mener her, he-he.

De bedste hilsener

Finn

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 16:17

Hej Finn

Så skal jeg sætte mig ind de ord der er i den verden, for kan ikke mange af dem nu, for ja det er vigtigt patienten får lavet det som han ønsker..:-)  Men tror du har helt ret i det er bedst med en dansk talende når man sidder i stolen, for det er ikke det fedeste sted at sidde...:-(

Konen skal du jo sætte af ved tandlægen mens du går i byen...:-)

Venligst Povl

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:41

Finn Pedersen:

Jeg ved ikke om man måske skulle tænke i en dansktalende person under behandlingen, så man undgår sproglige misforståelser, jeg tror det er vigtigt, at der ved første møde er en dansktalende, så det bliver helt klart hvad der skal laves, inden behandlingen påbegyndes ?

Du skal passe meget på med at pakke kunden alt for meget ind i vat, for så føler de bare at du tror de er hjælpeløse... Og giver du dem først en dansktalende person ved ankomsten, så er forventningerne også sat til en dansktalende person igennem hele forløbet!
Så overvej om man ik "bare" kan kopiere den polske model, og evt tilsætte den noget andet, så tilbuddet bliver mere attraktivt!

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 17:04

Det er nok rigtigt, det du siger der, og de fleste der tør tage springet ud i verden for at få lavet tænder kan nok godt snakke Engelsk.

De har massage herover med varme sten og dufte som i Danmark, det koster bare en brøkdel måske skulle man sætte sådan noget på..? Det ville da være dejligt når man var blevet rykket skæv i hele hovedet at få noget afslappende..

Bare en tanke

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:08

Povl:

De har massage herover med varme sten og dufte som i Danmark, det koster bare en brøkdel måske skulle man sætte sådan noget på..? Det ville da være dejligt når man var blevet rykket skæv i hele hovedet at få noget afslappende..

Alternativt gøre det til en welness tour... Sådan med noget bad (der findes sikkert noget spændende saltvands halløj), massage, hudpleje, ansigstmasker, TANDLÆGE osv...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:10

Først tandlæge og SÅ wellness, i den rækkefølge. Jeg ville ikke kunne slappe i wellness og tænke på at en mand skulle hamre mine tænder ud med forhammer 2 timer senere :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:16

Jimi Hove:

Først tandlæge og SÅ wellness, i den rækkefølge. Jeg ville ikke kunne slappe i wellness og tænke på at en mand skulle hamre mine tænder ud med forhammer 2 timer senere :-)

Nu var det i en totalt tilfældig rækkefølge, og tandlæge endte sidst, fordi jeg nær havde glemt den ;D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)