Hvis du endnu ikke har fundet en til opgaven. Så er du velkommen til at tage kontakt. Vi kan fanges på e-mail, contact@aplosweb.com samt tlf. 3695 0109. Du kan læse mere omkring os på, www.aplosweb.com hvor du også vil kunne finde et udpluk af vores referencer.
Hej, Jeg kan byde ind med nogle flotte fotooptagelser af din mad til menukortet. evt. nogle image billeder til blikfang. Jeg kan lave det til en rigtig god pris. Jeg har stor erfaring indenfor reklamefoto og madoptagelser. Hilsen Fotograf Jasper Simonsen
Skriv lidt om dit ønskede look! så sender jeg dig prisen.
Jeg kan tilbyde at lave en rigtig flot, overskuelig og funktionel hjemmeside for dig, med følgende valgbare funktioner for mellem 3-500 kroner om måneden:
Design og opsætning Domænehosting og registrering Flashteknologi Ubegrænset antal email-konti Videoafspillere/ Musikafspillere/ Billedgallerier RSS-Feeds Blog Kontaktformular og Google Live Maps
I tilbuddet er der også inkluderet en webmaster-funktion hvor jeg udskifter og opdaterer tekst og billeder, samt vedligeholder din hjemmeside. Er du interesseret i at se mine referencer, eller vil du gerne vide noget mere, er du velkommen til at skrive til min mail eriksen321@hotmail.com