Hej Alle, I forlængelse af min tråd i en anden kategori hvor jeg spurgte på markedsføring står jeg og skal bruge et par hjemmesider... Betingelser: www.stone-wall.dk ---->
Ovenstående er tænk som erstatning for www.stone-wall.dk www.kpa-company.dk ---> Desuden skal jeg bruge en lidt udtraditionel webshop til vores hjemmeside www.kpa-company.dk for hvidevarer / storkøkken (den skal altså opdeles i 2). Denne webshop skal fungere som vores nuværende hjemmeside - altså blot et udstillingsvindue af de ting vi har på lager - vi vil have at kunden skal kontakte os pr. mail eller telefon inden bestilling idet der er tale om demomodeller og det vil vi være sikre på at kunden ved. Når jeg tilføjer en vare og taster salgsprisen ind, skal denne altså blot fremvises - men der skal ikke være en "køb - knap" ... siden skal være layoutmæssigt ca. det samme som den anden side og stadig med info om virksomheden og vores garatiordninger - men ikke med galleri. På denne side skal epay også integreres. Dog skal dette blot være med tekstbokse og manuel udfyldning af beløb, som ved overførsel pr. netbank - igen fordi denne side ikke køres som webshop. Når i kommer med eventuelle tilbud bedes i skrive referencer også, så jeg kan se hvad i har lavet tidligere, samt en pris på disse 2 sider (gerne adskilt, hvis vi kun skal have lavet den ene). Prisen skal være inklusiv opsætning på domæne hos one.com og opsætning af epay (vi har naturligvis kontrakterne mv. i orden)
P.s. nogle har måske giver tilbud på siderne før, men der fik jeg også blandet det sammen med et projekt (www.bolig-indretning), som jeg nu har færdiggjort - derfor skal det blive til noget denne gang. .. Mvh. Kristoffer www.kpa-company.dk www.stone-wall.dk
|
Hej Kristoffer,
Vi vil kunne lave din første løsning (stone-wall.dk) til 7.500,- kroner eksl. moms og din anden (kpa-company.dk) til 6.000,- kroner eksl. moms.
Hvis du vælger at købe begge løsninger samlet, kan vi give dig rabat, og så får du dem begge til i alt 12.500,- kroner eksl. moms.
For referencer m.m. er du velkommen til at se vores hjemmeside www.swiftmedia.dk. Den er ikke opdateret med de nyeste skud på stammen, men disse vil snarest blive tilføjet.
Vi glæder os til at høre nærmere fra dig.