Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeeej Aminooo'err... :)

Min mor vil efter noget tid med arbejdsløshed starte op som selvstændig, da hun ikke rigtig har fundet det ønsket job. 

Jeg ville høre, hvordan man finder sine "klienter" og hvad man kan regne af minimale udgifter. 

Jeg har f.eks. fundet dette dokument til opstart af rengøringsfirma: http://www.startvaekst.dk/file/7652/00004-Rengoering.pdf  som jeg synes er en god hjælp.

Er der nogen som arbejder indenfor branchen som kan hjælpe lidt igang, med hvordan det står til i øjeblikket med markedet og hvordan i får jeres materialer mm.

Mvh. Sinan Koca

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:59
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:38

Hej.

Jeg vil starte med i sige vi IKKE er et rengøringsfirma, men vi sælger RENGØRINGSARTIKLER.

Jeg ved ikke hvordan branchen er, man kan sige at private som erhverv stadig skal ha' gjort rent.

Men i skal nok gå lidt mere i detaljer, omkring hvad i/hun kan gøre bedere end de mere end 8000 andre rengøringsfirmaer der er på markedet.

Her tænker mange jamen vi tager da bare en mindre pris, så vi er billigst men men men det er også her mange nystartet rengøringsfirmaer træder sig selv over føderne, for det er faktisk umuligt og være billigere end det man ser idag.

Og jeg ved, når en privat eller et firma skal ud og finde rengøringsfirma er troværdighed, venlighed og ikke mindst service en meget vigtig faktor.

Håber ovenstånde hjælper lidt, hvis du har flere spørgsmål siger du til, ellers er der nok masser af andre aminoer der kan hjælpe.

Til sidst vil jeg bede jer om og se vores hjemmeside, med bla. microfiberprodukter i danmarks bedste kvalitet, og til danmarks bedste priser. Vi hjælper gerne med det rigtige grej til jer.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:02

Hej,

Tak for dit svar, jeg kan godt fornemme der er hård konkurrence i markedet. 

Det er netop også derfor vi ikke sætter forhåbningerne for højt, det skal bare være så man lige kan klare sagerne.

Men jeg vil da lige kontakte dig, når vi endelig har besluttet os for at åbne et rengøringsfirma.

Vi vil nemlig lige forhøre om der er nogen i omegnen som har brug for rengørings service. 

Lige et par hurtige spørgsmål:

F.eks. steder som SSO og Skoler, hvem står for rengøringen der, er det ikke kommunen eller har de hver især deres egne?

Hvis man satte prisen 210 excl. moms ville det så være helt i underkanten?

Mvh. Sinan Koca

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:01

Hej igen.

Super ide med og finde kunder inden opstart!

Rigtig mange skoler har selv rengøringskoner mv. men du kan sikkert komme i kontakt med din kommune og snakke med dem omkring dette.

Ellers er der jo hjemmeservice ved bla. ældre mennesker, her kan du få en aftale med din kommune så de betaler et tilskud på 40 %.

Jeg vil da mene det bare er med og finde kontorer, produktionslokaler, butikker, frisører, kiosker, solcentre mv.

Sig til hvis jeg mangler noget :)

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)