Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website købes

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ZimonB

Kan jeg spørge hvorfor du søger den slags sites?

Du blev sidste gang du indrykkede samme form for indlæg, tilbudt et site der er billigere end det som du ønsker at investere i!

Og jo 25K er en mindre slat for den type sider du efterspørger, der er ingen med sider af den art med succes der ville sælge for den pris. E-mail adresserne i sig selv er mere værd :-)

Så jeg tror du skal være lidt mere præcis med hvad du ønsker og have nogle flere penge frem hvis du ønsker kvalitet.

Godt Nytår

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:05

Man kan også sige det er en god måde at få informationer omkring sites og indtjeningYes 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:18

Hej Lagerslag123..

Det bare en form for hobby for mig, noget jeg sidder og hygger mig med :-)

Derfor har alt stortset interesse, men er dog stadig mest interesseret i motion, sundhed, kost, sites og den retning.

Men er åben for alle tilbud..

Jeg nåede desværre ikke at få det andet site jeg blev tilbudt :-(

Har ikke råd til at købe dyrere sites, er studerende og for mig er 20.000 kr mange penge, som for så mange andre...  :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:24

Du kunne vel ikke tænke dig Aion Danmark?

- Du kan få den billigt, det eneste du skal er at finde et par admins til siden :) - Og der kan jeg godt hjælpe dig på vej hvis det skulle være.

Smid mig evt. en mail på mail[at]prooi.dk - så kan vi snakke sammen om det :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:27

Frederik - DirectHost:

Du kunne vel ikke tænke dig Aion Danmark?

- Du kan få den billigt, det eneste du skal er at finde et par admins til siden :) - Og der kan jeg godt hjælpe dig på vej hvis det skulle være.

Smid mig evt. en mail på mail[at]prooi.dk - så kan vi snakke sammen om det :)

Tror du har spurgt ham én gang, bare i en anden tråd :)

Desuden er der nogle fejl øverst på siden, hos mig..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33

Lettest vil nok være at du lavet en blog om emmet  du elsker a at skrive du har , jo ikke det vilde penge , at købe for bare en side der er rimeligt placeret på google , vil tit koster mere end et års SU for dig ,

vi her på forummet vil da have en god pris for det arbejde vi har lavet da vi tit har siddet langt ud på aften fra morgenstuen og arbejdet med links betalte eller skrevet nyt tekst på ens side.

Du vil både have kvalitet , med også billigt , det er svært at få dette til at hænge samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:33

Nu du siger det, Casper, så har du da faktisk ret :)

Men ja, kender godt til fejlene, har bare ikke haft tid til at kigge på dem endnu. Disse vil selvfølgelig blive fikset hvis der skulle forekomme et salg :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:34

Mikael christiansen:

Hvad er meget  besøgt hjemmeside for dig ?

Er det ikke bedre at gå  i op hvad en hjemmesside kan konvertere af penge ?

min side  f.eks. Ligger på  første pladsen og 2 plads på ekstrem mange ord f.eks. striptease vidste du skulle købe adwords svaret til min placering på google skulle du af med over 5000 kr. per måneden , så en siden som min vil koste over 100.000 kr. vidste du vil have denne side f.eks.

Du skal derved gå ud beregne hvad kan denne hjemmeside kan konvertere af pengene , hvad  koster denne placering mv.

Hvad der er brugt af markedsføring omkostninger , der bidrager til positive konvertering skal man også bruge når man prisligger en hjemmeside

Hej Mikael, siger du at du bruger 5000kr om måneden på adwords for din adwordsplacering? eller prøver du at fastsætte en pris på din side ved at sammenligne adwordsplaceringer med organiske placeringer?

kan ikke helt se hvordan du regner dig frem til at din side skal koste 100.000kr!!? fastsætter du det ud fra dine besøgstal i forhold til hvordan du får trafik

fra dine henholdsvis 1. og 2. plads placeringer?

hvis du sælger din side må det jo være som forretning som helhed og der ville man da prissætte ud fra ca. 30-45% af den årlige omsætning, så du

ville skulle generere ca. 300.000 om året fra din hjemmeside. Da du er forretningen ville der ikke være nogen omsætning hvis du solgte den, så siden som forretning ville vel have en værdi af ca. ? ja, det det koster at lave en tilsvarende ca. 1000kr og så ca. 5000-10.000kr for samme ca. 4800 backlinks med de samme søgeord.

så jeg kunne lave den samme side for ca. 6-16.000kr!   må indrømme jeg kan ikke helt lure hvordan du kan få din side til at skulle kunne koste 100.000!

men er da interesseret i at høre dit svar :-) all the best

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Thomas Clausen:

Mikael christiansen:

Hvad er meget  besøgt hjemmeside for dig ?

Er det ikke bedre at gå  i op hvad en hjemmesside kan konvertere af penge ?

min side  f.eks. Ligger på  første pladsen og 2 plads på ekstrem mange ord f.eks. striptease vidste du skulle købe adwords svaret til min placering på google skulle du af med over 5000 kr. per måneden , så en siden som min vil koste over 100.000 kr. vidste du vil have denne side f.eks.

Du skal derved gå ud beregne hvad kan denne hjemmeside kan konvertere af pengene , hvad  koster denne placering mv.

Hvad der er brugt af markedsføring omkostninger , der bidrager til positive konvertering skal man også bruge når man prisligger en hjemmeside

Hej Mikael, siger du at du bruger 5000kr om måneden på adwords for din adwordsplacering? eller prøver du at fastsætte en pris på din side ved at sammenligne adwordsplaceringer med organiske placeringer?

kan ikke helt se hvordan du regner dig frem til at din side skal koste 100.000kr!!? fastsætter du det ud fra dine besøgstal i forhold til hvordan du får trafik

fra dine henholdsvis 1. og 2. plads placeringer?

hvis du sælger din side må det jo være som forretning som helhed og der ville man da prissætte ud fra ca. 30-45% af den årlige omsætning, så du

ville skulle generere ca. 300.000 om året fra din hjemmeside. Da du er forretningen ville der ikke være nogen omsætning hvis du solgte den, så siden som forretning ville vel have en værdi af ca. ? ja, det det koster at lave en tilsvarende ca. 1000kr og så ca. 5000-10.000kr for samme ca. 4800 backlinks med de samme søgeord.

så jeg kunne lave den samme side for ca. 6-16.000kr!   må indrømme jeg kan ikke helt lure hvordan du kan få din side til at skulle kunne koste 100.000!

men er da interesseret i at høre dit svar :-) all the best

jeg siger heller ikke jeg sælger den for 100.000 kr med jeg vil have langt mere end dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:39

Mikael christiansen:

vi her på forummet vil da have en god pris for det arbejde vi har lavet da vi tit har siddet langt ud på aften fra morgenstuen og arbejdet med links betalte eller skrevet nyt tekst på ens side.

sådan hænger verden desværre ikke sammen, ikke altid man kan kræve at folk betaler for det når man vil sælge sin side, i sidste ende er det siden eller forretningens årlige omsætning her og nu der afgør sidens pris :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)