Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld til PBS offline? print ud? kana man ikke det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi skal til at have PBS ansøgningen udfyldt nu her. - men vi når til et punkt hvor vi SKAL vedhæfte alt muligt som vi ikke har på PC'en..
- Er det da muligt at printe en formular ud, underskrive og sende ind?.

- hvad det er, så vil jeg da rigtig gerne have et link. - fordi jeg kan godt nok ikke finde det.

hjææææælp.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Hej, vi skal til at have PBS ansøgningen udfyldt nu her. - men vi når til et punkt hvor vi SKAL vedhæfte alt muligt som vi ikke har på PC'en..
- Er det da muligt at printe en formular ud, underskrive og sende ind?.

- hvad det er, så vil jeg da rigtig gerne have et link. - fordi jeg kan godt nok ikke finde det.

hjææææælp.

 

Hej Simon

Da skal du ringe til PBS og få dem til at sende det til dig - der er blevet meget stramme regler hos PBS.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Maiken, det synes godt nok er elendigt. - at man ikke selv kan printe lortet ud.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Tak Maiken, det synes godt nok er elendigt. - at man ikke selv kan printe lortet ud.

 

Helt enig, husk nu at ring til dem hele tiden og spørg hvordan det går for de er rigtig gode til at henlægge sagerne og få navn og afdeling på den person du snakker og hvis du får problemer kan jeg anbefale dig Martin Machon han har styr på tingene.

God fornøjelseWink

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Maiken HH:

Simon Elkjær:

Tak Maiken, det synes godt nok er elendigt. - at man ikke selv kan printe lortet ud.

 

Helt enig, husk nu at ring til dem hele tiden og spørg hvordan det går for de er rigtig gode til at henlægge sagerne og få navn og afdeling på den person du snakker og hvis du får problemer kan jeg anbefale dig Martin Machon han har styr på tingene.

God fornøjelseWink

Arbejder han derinde.? eller er han en ekstern konsulent.?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Cool og Kær - ckshop.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Maiken HH:

Simon Elkjær:

Tak Maiken, det synes godt nok er elendigt. - at man ikke selv kan printe lortet ud.

 

 

Helt enig, husk nu at ring til dem hele tiden og spørg hvordan det går for de er rigtig gode til at henlægge sagerne og få navn og afdeling på den person du snakker og hvis du får problemer kan jeg anbefale dig Martin Machon han har styr på tingene.

God fornøjelseWink

Arbejder han derinde.? eller er han en ekstern konsulent.?

 

Han arbejder der.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)