Hej Aminoer. Kender i, eller beskæftiger i jer selv med salg/produktion af miljø og energirigtige produkter vil jeg blive meget glad hvis i kunne ligge en lille besked her - gerne lige med hvilket produktområde der beskæftiges med (mad og dagligvarer er også interessante for mig).. Grunden hertil, er at jeg netop efterspørger disse produkter, og kunne derfor godt være interesseret i at finde leverandører, til at indgå aftaler med salg - udenlands ville også være meget interessant, så længe det bare holdes inden for miljø og energirigtige produkter.. Mange tak for jeres tid - og rigtig godt nytår.. Mvh/ Uffe.. (ps. hvis i, i det hele taget har nogle produkter hvor der skal føres noget salg, så skriv da endelig, så kan vi jo se om vi kan finde på noget - tak!) |
Hej Uffe
Hvis det har interesse importer jeg et flydende produkt som er lavet uden kemikalier
som tilsættes vores brændstof. Det fungere ved at blive indkapslet i brændstoffet i 1 til 4000 del
det forsvinder i brændstoffet og gør brændstoffet forureningsfrit det vil sige ingen partikler
der giver os kræft.
det vandbaseret og kan derfor drikkes.
det er så unikt at få tror på det men dem der bruger det tjener mange penge på bundlinien
Tjek www.pd5.dk
kontakt mig hvis du har spørgsmål.
Michael