Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Miljøvenlige produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kender i, eller beskæftiger i jer selv med salg/produktion af miljø og energirigtige produkter vil jeg blive meget glad hvis i kunne ligge en lille besked her - gerne lige med hvilket produktområde der beskæftiges med (mad og dagligvarer er også interessante for mig).. 

Grunden hertil, er at jeg netop efterspørger disse produkter, og kunne derfor godt være interesseret i at finde leverandører, til at indgå aftaler med salg - udenlands ville også være meget interessant, så længe det bare holdes inden for miljø og energirigtige produkter..

Mange tak for jeres tid - og rigtig godt nytår..

Mvh/ Uffe.. 

(ps. hvis i, i det hele taget har nogle produkter hvor der skal føres noget salg, så skriv da endelig, så kan vi jo se om vi kan finde på noget - tak!)

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:22

Hej Uffe

Hvis det har interesse importer jeg et flydende produkt som er lavet uden kemikalier

som tilsættes vores brændstof. Det fungere ved at blive indkapslet i brændstoffet i 1 til 4000 del

det forsvinder i brændstoffet og gør brændstoffet forureningsfrit det vil sige ingen partikler

der giver os kræft.

det vandbaseret og kan derfor drikkes.

det er så unikt at få tror på det men dem der bruger det tjener mange penge på bundlinien

Tjek www.pd5.dk

kontakt mig hvis du har spørgsmål.

Michael

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:39

Hej Michael

Ja som de siger i interview du linker til, så er det jo næsten for godt til være sandt :) Men lyder da utrolig spændende og helt sikkert noget jeg gerne vil høre mere om, ja måske ligefrem blive forhandler af det.. En ting jeg spekulerede lidt over var navnet på produktet?.. I interviewet var det vist fagusa? og dit er PD5.. Hvordan hænger det sammen?

Men vil meget gerne høre mulighederne for at blive forhandler - altså hvad jeg ville få ud af det + hvad prisen på produktet er.. Og er der nogle betingelser når jeg skal sælge det?

Du må gerne svare på uffehs@gmail.com - tak!

Mvh Uffe..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)