Jeg vil gerne vide om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om der idag ligger færdig "hjemmesider" til brug for opstart af ny ejendomsmægler virksomhed eller hvad det koster at få lavet sådan en.
Jeg tænker samme opbygning som hos, Home, EDC, Nybolig og Estate m.m....
Jeg tror ikke der er et færdigt system de alle sammen bruger uden at jeg er ekspert.
Jeg ved at der er til Wordpress Real Estate plugin som giver dig gode funktioner m.m.
Det er ikke færdige templates eller system-in-a-box programmer, de benytter. Der sidder rigtigt mange udviklere og arbejder på de sites.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
www.esoft.dk er de største udbydere af fotografiske løsinger til mæglere i Danmark. Jeg ved at de også tilbyder hjemmesideløsninger etc. Kvaliteten kender jeg intet til, men kvaliteten af deres billeder ligger på middel. Til gengæld er de billige - ihvertfald med deres billeder.
Jeg vil gerne vide om der er nogen af jer, der kan fortælle mig, om der idag ligger færdig "hjemmesider" til brug for opstart af ny ejendomsmægler virksomhed eller hvad det koster at få lavet sådan en.
Jeg har til Joomla set flere ejendomsmæglerløsninger baseret på plugins.
Vi har udviklet www.Autoresponder.dk ud fra vores eksisterende SEO-CMS. Med denne hjemmesideløsning vil du igen og igen kunne fremsende information om huse, der er super målrettet mod de kriterier folk selv har angivet.
C&B har et system og en web-afdeling, så hvis du bruger deres system var det måske en løsning. Jeg mener dog at standard løsningen er ret begrænset.
Vi er selv i dialog med en aktør på markedet om, at levere et mere fleksibelt standard system, baseret på vores platform. Du kan sende mig en pm, hvis du vil vide mere det!