Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arkitekt, tegnestue, rådgiver, bygninskonstruktør/ingeinør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Samarbejdspartner søges...

Jeg søger en tegnestue, arkitekt, bygningskonstruktør / ingeniør eller byggerådgiver til et samarbejde i forbindelse med et større projekt.

Firmaet skal være klar til at ligge nogle timer i projektet, dvs. man skal ikke selv have penge op af lommen.

Udbyttet vil være masser af eksponering og omtale på nettet, hvilket gerne skulle føre til arbejde den vej, vi vil selvfølgelig også sørge for at sende så meget arbejde deres vej som muligt, så dette er nok en oplagt mulighed for en nystartet virksomhed, som måske ikke har særligt godt fat i internettet, og heller ikke ønsker at betale sig til dette.

Udgifterne til projektet afholder jeg selv, og jeg lægger selv alt den tid i dette projekt som jeg overhovedet kan, jeg tror på projektet og investere derfor gerne selv i det.

Jeg kan ikke oplyse alt for meget om projektet her, men er man interesseret er man velkommen til at kontakte undertegnet for flere oplysninger.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:20

Har dags dato set jeres stillingsopslag, hvor I søger en samarbejdspartner.

Undertegnede driver på fjerde år arkitektvirksomhed. Vi har før haft firmaer som kunder - her kan nævnes:

LIVORA A/S, hvor vi blandt stod for projektering af 150 sommerhuse samt kontakten til køberne af sommerhusene.

Lyngbyg A/S, hvor vi stod for projektering samt konsulent vedrørende lavenergibyggeri. Kundekontakt til bygherre.

BoZ.dk, hvor vi stod for projektering samt konsulent vedrørende lavenergibyggeri. Kundekontakt til bygherre.

Erikson Byg og Bolig, hvor vi stod for udvikling af designhuse samt projektering af disse samt kundekontakt til bygherre.

Vi har yderligere projekteret helårshuse, sommerhuse, carporte og tilbygninger for private kunder.

Hvis I ønsker yderligere information omkring vores referencer, er I velkomne til at kontakte mig på tlf. 30351598

Vedrørende tegnestuen kan nævnes, vi arbejder i AutoCad, Form-z samt Officeprogrammerne.

Med venlig hilsen

Per Hansen, indehaver af

X-Po Arkitekterne

Mob. 30351598

Web: www.x-pohuse.dk

Mail: xpo.arkitekterne@gmail.com

CVR: 20731478

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:06

Hej Koludabyg

Har i fundet en samarbejdspartner?

Jeg er selv uddannet arkitekt og kunne godt have interesse i dette projekt, men vil meget gerne hører mere om projektet. Kan du sende mere info på PM

/René

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:30

Hej Renix

Nej, ikke endnu.

PM sendt.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:43

Hej

Prøv  www.cadeye.dk han er ihvertifald bygningskonstruktør, /ingeniør,,3D tegner

Preben

.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Fra  Tegnestuen Blichfeldt Skrevet kl. 16:05

Til Koludabyg

Jeg har læst dit indlæg og vil i den forbindelse

gøre opmærksom på min enkeltmands FreeLance

Tegnestue.

Det er ikke helt klart hvad opgaven går ud på, hvad den fylder