Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank på Amino

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så vil jeg da gerne sætte lidt gang i Plus debatten herinde.

Min side herinde : http://www.amino.dk/members/movement/default.aspx , havde før i tiden en pagerank 2. Men den seneste måneds tid, viser den ingenting. Er det fordi at jeg har opdateret til + medlem ? Google " burde " vel have genindekseret siden igen , eller hvad mon der sker ?

Jeg kan se at andre der også burde have en fornuftig PR , heller ingen registrering har, i mens andre stadig har deres PR 2 og PR 3.

Jeg kan ikke se at min side skulle være DC af noget eller på andre måder forbryde mig i mod Goggles retningslinjer.

Nogen gæt, eller ligefrem svar ?

mvh

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:11

Mon ikke Google fjernede pagerank da de smed alle medlemsprofiler ud af indeks, da nogle var fyldt med spam?
Det var derfor vi fjernede alt.
Det skal nok komme igen.

Dbh Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:15

Lad os håbe det. Men nogen har som sagt stadig deres rank.

Men ja jeg bevarer lidt is i maven en måneds tid endnu

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:53

Lad være med at fokusere på PageRank - det er om muligt den ringeste benchmark du kan bruge! :)

Din profilside ER indekseret af Google, og det er det du i første omgang skal fokusere på. Og hvis du søger i Google på dit navn ligger din profilside nummer 1. Hvor meget mere vil du have? ;)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:02

I want the world... and everything in it Chico :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:54

Så har jeg en PR3 blandt andet ved at hente linkjuice ved at skrive i jeres begge 2 `s gæstebøger . In your face !! :-)

Godt nytår til begge jer 2 galninge

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:53

Min pagerank er også væk , jeg ved ikke hvorfor med håber den kommer igen , skriver og hjælper så godt jeg kan herpå amino.dk og anbefaler andre at bruge forummet da jeg næsten har fået alle min SEO råd herinde , det er simpelthen et super godt forum , så mon ikke pagerank stiger igen , jeg håber og beder om det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 12:54

Mikkel deMib Svendsen:

Lad være med at fokusere på PageRank - det er om muligt den ringeste benchmark du kan bruge! :)

Din profilside ER indekseret af Google, og det er det du i første omgang skal fokusere på. Og hvis du søger i Google på dit navn ligger din profilside nummer 1. Hvor meget mere vil du have? ;)

Helt enig :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)