Kære Aminoer, Sådan lidt før tid vil jeg lige sende min nytårshilsen her på Amino. Jeg har siden min ankomst på Amino i starten af 2009 fået utroligt meget ud af at komme her. Jeg vil derfor gerne have lov til at takke alle jer Aminoer for en masse inspiration, råd og hjælp i det forgangne år. Der er utroligt mange, som har bidraget til at gøre mit første år som Amino til en fed tid. Jeg vil dog alligevel rette en speciel tak til følgende: Rene Godskesen fra stylingshop.dk for fantastisk service og solid hjælp med reklame klistermærker til firmabilen, bagrude streamere, taxi-reklamer og nummerpladeholdere. Leo fra ewebdesign.dk og Jesper Norbøll fra Mediamouse.dk for nogle flotte visitkort i super kvalitet og Janus lindau for øvrige reklameartikler. Søren Pedersen fra underdogmedia.dk for en fantastisk sparring omkring grafisk design m.m. og ikke mindst Martin Thorborg for et sparringsmøde, som sparkede røv og virkeligt rykkede ved nogle af mine forretningsmæssige idéer og skabte endnu flere. Til alle jer andre fantastiske Aminoer .. En stor tak herfra for jeres bidrag til at gøre netop mit 2009 som iværksætter til noget helt fantastisk. Så i lidt god tid... : Jeg glæder mig til at se, hvad det kommende år byder på. |
Tusind tak for rosen, den er jeg glad for.
Og et super nytår til dig og alle jer andre rare iværksættere.
Dbh Martin