Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super nytårstilbud på unikt design

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har WebConstruct endnu engang et godt tilbud!

Vi har allerede haft forskellige kunder igennem os, som har været yderst tilfredse, heriblandt også nogle Aminoer og udenlandske firmaer.

Vi har lavet et helt specielt tilbud til Amino!

Vi tilbyder et unikt webdesign efter eget ønske.

Prisen for dette er KUN 

1199,- ex. moms

Som altid er der dog nogle undtagelser:

Dette tilbud gælder IKKE:

Joomla og andre ligne CMS systemers templates

Flash banners

Flash sider

Ellers kan vi klare næsten alle designs!

Hvis du finder dette tilbud interessant kan du kontakte mig på enten mail eller PB her på Amino

Mail. kontakt@webconstruct.dk

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:11

Det var måske en ide at vise nogle referencer på hvad man kan få for de knap 1200.

Hvor mange timer forventer I at bruge på et webdesign til 1199?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:10

Der var en der ikke var glad for det tilbud :D ^^

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kc rengøringsartikler:

Der var en der ikke var glad for det tilbud :D ^^

Overhovedet ikke. Vi laver slet ikke websites, udelukkende Magento webshops. Man kan ikke bare skrive at noget koster 1200 uden også at skrive hvad man rent faktisk får. Det er lige som at skrive mælk 20 kroner. Hvor megen mælk får man så for 20?

Hvis jeg kunne få et webdesign i den kvalitet vi har i min egen lille virksomhed til 1200, så var det ikke nødvendigt at outsource al design og udvikling.

Prøv at regne lidt på timeprisen og hvor lang tid det tager bare at starte Photoshop Surprise

Hvis man sidder på 30. time og laver et design til en kunde og ved at man kun får 1200 for det, hvor motiveret er man så lige for at lave noget fedt og hænge i?

Det er lige så meget for at hjælpe Patrick!

Hvis man synliggør hvad man får for de 1200 (fx. 5 timers design - hvilket så giver en latterlig lav timepris) så sker der også en forventningsafstemning og kunden kan så måske godt tænke sig til at du ikke sider i 30 timer og designer en hjemmeside.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 02:21

Hej Rasmus :)

Det har du vel lidt ret i, jeg vil da også skulle ha' nogen flere oplysninger hvis jeg skulle være kunde.

Jeg står dog ikke og mangler noget..

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 02:40

Hej Ramus og jer andre.

Vi opgør ikke vores designs i antal timer brugt.

Så det er hverken 5 eller 30 timer kunden får. Kunden får et færdig design.

Da jeg ikke har snakket med mine tidligere kunder kan jeg ikke ligge noget af deres design på nettet pt. jeg vil gøre det så snart jeg får grønlys.

Kan dog uploade startsiden til ens 

Men altså vi tager glædeligt en snak med kunden om projektet. 
Men som regel er der intet der "skrammer" os.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:10

Rasmus Lindgren:

Hvis man synliggør hvad man får for de 1200 (fx. 5 timers design - hvilket så giver en latterlig lav timepris) så sker der også en forventningsafstemning og kunden kan så måske godt tænke sig til at du ikke sider i 30 timer og designer en hjemmeside.

Hvorfor er den latterlig lav? Hvis en studerende laver noget arbejde, og tjener 240 kr i timen kontra 110 kr i timen ved McD, så er det vel en rigtig god pris...

Hvis designet laves i Kina er det vel ligeledes en god pris...

Når du nu selv udlicitere Rasmus, hvorfor er andres priser så latterlige, når du reelt ik kender til firmaet, og hvor designet evt måtte laves?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:11

Rasmus Lindgren:

Hvorfor er den latterlig lav? Hvis en studerende laver noget arbejde, og tjener 240 kr i timen kontra 110 kr i timen ved McD, så er det vel en rigtig god pris...

Når du nu selv udlicitere Rasmus, hvorfor er andres priser så latterlige, når du reelt ik kender til firmaet, og hvor designet evt måtte laves?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17

Fashion-Seller:

For min skyld ingen alarm hvis nogen ønsker at arbejde for en timeløn på 1200/30 = 40 kroner. Jeg tror bare ikke personen der laver dette så er super engageret i projektet og det kunne være at man så blev noget nedprioriteret.

Fashion-Seller:

Det kan man sagtens, men jeg regner bestemt ikke med at det er tilfældet her (please correct me if I am wrong).

Jeg prøver bare at hjælpe manden. Fx fortæller vi vores kunder præcist hvor mange design forslag de får, og og hvor mange design iterationer de får. Vi fortæller dem også at vi ikke laver om i den funktionalitet som det underliggende system tilbyder, men kun laver om i designet (hvilket giver nogle ganske få restriktioner på fx. hvordan menuen kan laves).

Og så er det jo dejligt at vide hvor meget design/rettelser man får for pengene, hvis kunden stadig kommer med rettelser til et design efter et år, ville jeg nok tage lidt mere end 1200 for det.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 13:39

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)