I min nye virksomhed skal jeg have etableret et regnskabssystem, og har tidligere brugt Summasummarum som jeg synes er godt og brugervenligt. I alle tråde om regnskabssystemer er der sælgere af disse der synes man bestemt skal prøve deres system, hvilket jeg som sælger har stor forståelse for. Basalt er der en specifik funktion som summasummarum ikke har eller som jeg er bekendt med det kan og det er lookup ved kommando. Jeg har et CRM system der tilla der dynamiske scripts som eksempelvis viser vej på Google Maps til en kunde, viser deres hjemmeside, navnene på virksomhedens medarbejdere på Linkedin... Dette script kan bruges til at se en kundes konto i mit regnskabssystem, hvis jeg kan lave en teksstreng - ex. https://www...........<<kundenummer>>......dk Er der nogle systemer der tillader mig at slå informationen direkte op ved en kommando - reelt kan jeg se kundens specifikke data ved taste en kommando i run under windows? |
Jeg plejer at anbefale e-conomic. Om det kan lige præcist hvad du gerne vil er jeg ikke klar over. Det er jo en hosted platform så du kan ikke lave om i hvordan det funker. Til gengæld har det et udemærket og dokumenteret API så det er muligt at lave udtræk fra systemet uden de store problemer (vi har fx, lavet en integration med webshop systemet Magento via dette API).