Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dialersoftware til callcentre

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan godt tænke mig at vide hvad der findes af software/telefonsystem til callcentre?

Hvad koster det?

Kan det klare predictive dialing?

I som er nystartede hvad har i brugt for system? 

 

Vh

 

//Michael

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men der findes vel andet end det jeg gav som svar i den anden tråd :-)

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 100% selv udviklet vores system, hvilket betyder at vi kan tilbyde alt det kunderne ønsker og måtte komme til, at ønske samt at det kan intereres med andre systemer, hvis man ville.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes utrolig meget software til scripting. Noget er stand alone løsninger og noget er integrereret med eksempelvis CRM systemer.

Jeg bruger et CRM system der hedder Goldmine, hvor der er en scripting engine i og hvor opfølgningen kan automatiseres. Til dette system laver et firma der hedder Papillion et predicative calling system, der kører et standard TAPI interphase.

Hvis dette system er til intern brug er det utrolig værdifuldt at det køres fra dit CRM system og ikke i et eksternt program. Der findes tilsvarende produkter til andre CRM systemer, men dette er utrolig stærkt i og med at dine script svar direkte kan føres videre over i dialog markedsføring i det du kan sende automatiske opfølgninger hvor indholdet afhænger af værdierne i dit script.

MVH jens

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se www.bascom.dk - de har udviklet et enkelt og nemt telemarketingsystem. Det kan også lave diverse emne og phoner statistikker. Det er billigt i forhold til meget andet i samme standart. 

ved ikke om det kan   predicative calling.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

jeg har udviklet et online web system, Phonepilot, som netop kan integrere med alle typer ip telefoner, inkl Skype. Det kan jeg selvfølgelig kun anbefale på det stærkeste.

I øjeblikket sælger jeg det som en pakke samt udlejer det på månedsbasis til ekstrem lave sommer tilbuds priser.

 

mvh Martin Kjær,

www.phonepilot.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kjær:

Hej Michael,

jeg har udviklet et online web system, Phonepilot, som netop kan integrere med alle typer ip telefoner, inkl Skype. Det kan jeg selvfølgelig kun anbefale på det stærkeste.

I øjeblikket sælger jeg det som en pakke samt udlejer det på månedsbasis til ekstrem lave sommer tilbuds priser.

 

mvh Martin Kjær,

www.phonepilot.dk

 

Kan varmt anbefale Martin Kjær & Phonepilot.dk

Jeg ejer et professionelt mellemstort callcenter og har stor ekspertise i mødebooking. Vi anvender Martins system og kan anbefale systemet. Vi har været med på systemet fra starten (i starten kunne det nok ikke anbefales pga mange børnesygdomme) - men nu kører det.

PB Marketing ApS - vejen til viden og vækst

Venlig hilsen

PB Marketing ApS
Vester Voldgade 83, 1. th
1552 København V

Tlf.: (+45) 70106560
www.pb-marketing.com

Direktør
Peter Bjarnarson
Mobil (+45) 26189734
pb@pb-marketing.com

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)