Vi har 100% selv udviklet vores system, hvilket betyder at vi kan tilbyde alt det kunderne ønsker og måtte komme til, at ønske samt at det kan intereres med andre systemer, hvis man ville.
Der findes utrolig meget software til scripting. Noget er stand alone løsninger og noget er integrereret med eksempelvis CRM systemer.
Jeg bruger et CRM system der hedder Goldmine, hvor der er en scripting engine i og hvor opfølgningen kan automatiseres. Til dette system laver et firma der hedder Papillion et predicative calling system, der kører et standard TAPI interphase.
Hvis dette system er til intern brug er det utrolig værdifuldt at det køres fra dit CRM system og ikke i et eksternt program. Der findes tilsvarende produkter til andre CRM systemer, men dette er utrolig stærkt i og med at dine script svar direkte kan føres videre over i dialog markedsføring i det du kan sende automatiske opfølgninger hvor indholdet afhænger af værdierne i dit script.
Prøv at se www.bascom.dk - de har udviklet et enkelt og nemt telemarketingsystem. Det kan også lave diverseemne og phoner statistikker. Det er billigt i forhold til meget andet i samme standart.
jeg har udviklet et online web system, Phonepilot, som netop kan integrere med alle typer ip telefoner, inkl Skype. Det kan jeg selvfølgelig kun anbefale på det stærkeste.
I øjeblikket sælger jeg det som en pakke samt udlejer det på månedsbasis til ekstrem lave sommer tilbuds priser.
jeg har udviklet et online web system, Phonepilot, som netop kan integrere med alle typer ip telefoner, inkl Skype. Det kan jeg selvfølgelig kun anbefale på det stærkeste.
I øjeblikket sælger jeg det som en pakke samt udlejer det på månedsbasis til ekstrem lave sommer tilbuds priser.
mvh Martin Kjær,
www.phonepilot.dk
Kan varmt anbefale Martin Kjær & Phonepilot.dk
Jeg ejer et professionelt mellemstort callcenter og har stor ekspertise i mødebooking. Vi anvender Martins system og kan anbefale systemet. Vi har været med på systemet fra starten (i starten kunne det nok ikke anbefales pga mange børnesygdomme) - men nu kører det.